Skip to main content
Tilasimme BB-kanavan maanantai-iltana (24.8.) tekstiviestillä, koska Soneran kortti jo aikaisemmin löytyi taloudesta. Tiistai-iltaan mennessä ei mitään kuitenkaan ollut tapahtunut, vaikka useista keskustelupaikoista internetissäkin saattoi lukea, että Soneran asiakkailla pyöri jo BB-tunnus ruudussa.

Puoliso soitti asiakaspalveluun, jossa todella "noheva" asiakaspalvelija vain kuittaili, että monet ovat soitelleet samasta asiasta tänään ja yrittäneet udella ohjelman alkuaikaa. Ei mitään muuta, kyllä se siitä aukeaa. No eipä ole auennut vieläkään. Hetki sitten tosin uuden soiton perään ilmeisesti toinen asiakaspalvelija tarkisti tilauksen ja huomasikin, että tilaus oli mennyt lävitse, mutta kortin valtuutus ei. Eli nyt sitten Soneran onnettoman asiakaspalvelun vuoksi odottelemme sitä kortin avautumista 1-2h, kun lähetys on jo alkamassa. Eli kiitos vain tyhjästä, kylläpä Sonera todellakin osaa! Kannattaisiko nämä asiakasta kuuntelemattomat "palvelijat" siirtää toisiin tehtäviin, niin ongelmat saattaisivat joskus jopa ratketakin?
Ja ei näköjään ole vieläkään mitään kiirettä asiaa korjata. Kanava on ja pysyy pimeänä, vaikka mitä tekisi.

"...mutta Big Brother 24/7 -kanavan tilaajille kamerat käynnistyvät jo tiistaina 25.8, kun asukkaat saapuvat taloon!..." Niin tuntuivat saapuneen, mutta Sonera ei kyllä lupauksiaan pystynyt lunastamaan!
Jos kanava ei vieläkään näy, asiasta kannattaa olla uudestaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarkistin, että tällä hetkellä laajempaa vikaa kanavan näkymisessä ei ole mutta Loimaan alueella on verkkovika, jonka takia Big Brother -kanava ei kyseisellä alueella näy tällä hetkellä.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Soneralle on nyt soitettu neljä kertaa ja reilu tunti sitten tuli sentään viesti, että vikaa korjataan ja siksi loputkin kanavat on pimeänä. Tulee taas sellainen olo, että olisikohan tälle asialle voinut jotakin tehdä jo ensimmäisen soiton perusteella...
Edelleen on kaikki maksukanavat Soneran kortilta pimeänä. Ollut nyt reilun 3h. Mitään ei myöskään Soneran puolelta ole kuulunut uutta. Kauankohan tämä korjaus kestää, vai onko siellä taas joku noheva unohtanut jotain oleellista?
Jos olet jättänyt vikailmoituksen ja olet saanut tiedon, että vikaa korjataan, saat myös ilmoituksen kun vika on saatu korjattua. Tapausta tarkemmin tuntematta on vaikea arvioida, että kuinka kauan vian korjaaminen vielä kestää.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa