Käsittelemme liittymäsi tilausta? (HOASnet)

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

Muutin juuri HOAS-asuntoon ja suoritin vuokraan kuuluvan Sonera Laajakaista Extran avauksen 2/2M.
Sain sähköpostiini tilauksen vahvistuksen, mutta kun yritän kirjautua internettiin eteeni tulee edelleen
vain soneran sivu jossa lukee:

"Käsittelemme liittymäsi tilausta

Olet tilannut Sonera Laajakaista Extra -liittymän tähän osoitteeseen. Käsittelemme tilaustasi. Ole hyvä ja odota vahvistusviestiämme tekstiviestillä tai antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Liittymäsi toimii vahvistusviestimme saatuasi.

Liittymäsi avautuu viimeistään kahden tunnin kuluessa tilauksestasi. Tarvittaessa ota yhteyttä Sonera Asiakaspalveluun."

Tilaus on tehty 5.5.2012
Pitääkö minun siis edelleen odottaa liittymän aktivointia vai onko tilaus jumittunut jonnekin?
Mitään vahvistusviestiä en siis ole saanut puhelimeeni tai sähköpostiini.

1 kommentti

Hei Mirok,
Kuulostaa siltä, että jokin jumitilanne on kyseessä. Suosittelen ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000.

Vastaa