Hei,
Olin luomassa uutta käyttätunnusta Soneralta saamani aktivointivahvistuksen kautta, tein tunnuksen, salasanan ja salaisen kysymyksen, lähetin eteenpäin, sen jälkeen tuli ilmoitus:
"Hups ! Järjestelmä tilapäisesti pois käytöstä"
Nyt ilmoittaa kuitenkin tunnuksen aktivoiduksi, uuta ei pysty luomaan, Omille sivuille pääsin pankkitunnusten avulla, asiakaspalvelu ei osannut tehdä mitään, yhdistivät vikapalveluun, jonotin 40 minuuttia, sain tarpeekseni, nyt on aikaa kulunut simppelin käyttäjätunnuksen luonnin kanssa jo kaksi tuntia 20 minuuttia, ja edelleen en saa toimimaan, "Aktivoi Sonera Viihde netti- ja mobiilitunnuksesi" ilmoittaa, että mikä tahansa tunnus on aktivoitu, mutta Omat sivut ilmoittaa, että tunnus on aktivoimaton.
Jep, hyvä alku, ei näytä suoraan sanoen lupaavalta.
Kiitos avusta, toivottavasti täällä lykästää
Sivu 1 / 1
Hei jukka_k!
Onko sinulla meiltä muita liittymiä tällä hetkellä kuin tuo Mobiiliviihde? Jos on, voitko lisätä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin. Asiakasnumero alkaa joko 1 tai 3 numerolla ja se löytyy esim. laskusta. Nyt siellä on joku muu numero tällä hetkellä jolla emme voi tarkistaa liittymäsi tietoja. Huikkaa tänne kun olet käynyt numeron vaihtamassa niin katsotaan onko palvelu aktivoitunut ja kytketään se tarvittaessa uudestaan.
Onko sinulla meiltä muita liittymiä tällä hetkellä kuin tuo Mobiiliviihde? Jos on, voitko lisätä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin. Asiakasnumero alkaa joko 1 tai 3 numerolla ja se löytyy esim. laskusta. Nyt siellä on joku muu numero tällä hetkellä jolla emme voi tarkistaa liittymäsi tietoja. Huikkaa tänne kun olet käynyt numeron vaihtamassa niin katsotaan onko palvelu aktivoitunut ja kytketään se tarvittaessa uudestaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.