Skip to main content
Noniin Eli sain tässä näin tänään 17.5 n 12maissa tämän digiboksin ja liitinsen ensikertaa päälle. Teki kaikki lataukset oikein jne. mutta sitten kun olen kirjautumassa sisään Käyttäjätunnuksella ja salasanalla jotka sain myös tänään heti sen jälkeen niin kone ilmoittaa että väärä käyttäjätunnus tai salasana? Niin Että onko tässä jokin viive ennenkuin pääsen kirjautumaan sisään?. Tilauksen tein 12.5
Saattaa olla että saamasi tunnukset eivät vielä ole aktivoituneet eli vaikka tunnukset ovat jo saapuneet sinulle ne eivät vielä ole voimassa. Asian voisi tarkistaa jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Ellei sinulla ole vielä asiakasnumeroa tiedossa, myös laajakaistaliittymän numero (333- tai 346-alkuinen) kelpaa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Moi minulle ei ole lähetetty vielä tunnuksia joten nyt tuijottelen vain tuota syötä tunnusluku ja salasana kohtaa ? .. voitteko laitella sen mahd. pian.

Joona
Koti TV -palveluun kuuluvat tunnukset toimitetaan asiakkaalle norrmaalisti postitse. Jos et ole kuitenkaan vielä saanut tunnuksia palveluun, kannattaa olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) josta tunnukset pysytään tarvittaessa lähettämään sinulle uudelleen. Voit vaihtoehtoisesti lähettää asiasta viestin asiakaspalveluumme myös Omien Sivujemme lomakkeella.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Koti TV paketti kannettiin kotiin tänään, mutta tunnuksia ei ole tullut puhelimeen, soneran säpostiin, kirjeenä kotiin, eli ei siis minnekkään. Kiva ku on pelit ja vehkeet muttei niitä voi käyttää! nyt jonotettu asiakaspalveluun ½tuntii....
toivottavasti ne tunnukset saa sieltä samantien eikä vasta ens viikolla, jos sieltä nyt edes vastataankaan.

edit. 1h odottelua jonossa

edit. Luvattiin lähettää tunnukset tekstiviestillä 30 min kuluessa.
Eikä mitään tunnuksia kuulunut!

Vastaa