Käyttäjätunns tai salasana väärä?
Noniin Eli sain tässä näin tänään 17.5 n 12maissa tämän digiboksin ja liitinsen ensikertaa päälle. Teki kaikki lataukset oikein jne. mutta sitten kun olen kirjautumassa sisään Käyttäjätunnuksella ja salasanalla jotka sain myös tänään heti sen jälkeen niin kone ilmoittaa että väärä käyttäjätunnus tai salasana? Niin Että onko tässä jokin viive ennenkuin pääsen kirjautumaan sisään?. Tilauksen tein 12.5
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.