Hei,
Otimme Sonera Mix paketin noin kuukausi sitten ja pari viikkoa sitten oli ensimmäisen kerran tarkoitus vaihtaa kanavia uusiksi. Sitä varten yritimme perustaa käyttäjätunnukset ja salasanan pankkitunnuksilla, mutta Soneran sivut ilmoittivat että asiakkaan tietoja ei löydy ollenkaan Soneran järjestelmästä vaikka itse pankkitunnistus onnistui normaalisti ja ensimmäinen laskukin tuli kyllä ajallaan. Tätä yritimme useamman kerran ja sen jälkeen soitimme asiakaspalveluun josta vain ihmeteltiin asiaa ja sanottiin että "pojat" katsovat mitä asialle voisi tehdä. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut, eikä käynti Itäkeskuksen Soneran liikkeessäkään auttanut yhtään koska he eivät kuulemma voi tehdä mitään tälle asialle. Koska puhelimitse tämän asian hoito ei näköjään onnistu, niin voitteko vastata suoraan s-postiin: XXXX@XXXX.com jotta voin antaa tarkemmat tiedot sitä kautta.
Kiitos.
Käyttäjätunnuksen luonti
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.