Skip to main content

Käyttäjätunnus???

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Mitenköhän mahtaisin saada uuden käyttäjätunnuksen ja salasanan, kun en tiedä missä alkuperäiset mahtaa olla. Pitäis laitta vikailmoitusta, kun olis vähän ongelmia netin kanssa. Netti pätkii tosi paljon, se alkaa joka päivä siinä viiden maissa ja jatkuu yli kymmeneen??? Ärsyttää, täyden hinnan joutuu silti maksaan!!!

2 kommenttia

  • November 10, 2010
Palstan kautta käyttäjätunnuksen lähetys ei onnistu. Tunnuksen saat soittamalla tai tekemällä ajanvarauksen asiakaspalveluumme.

Vaihtoehtoisesti voit soittaa viasta suoraan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (ma-pe 8-20 ja la 9-16.30, pvm/mpm).

  • November 11, 2010
Ei pätki enään, en ymmärrä mikä sit oikeen oli??? Noin kuukauden verran pätki?