Skip to main content

Käyttöönotto ongelmia cisco epc3825

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Kävin viikon alussa tekemässä 10M/2M sopimuksen, parin päivän päästä sain viestin, että laajakaista on kytketty. Hain modeemin eilen ja nyt olen noin 2-3 tuntia odotellut, että modeemi yhdistäisi. OHjeen mukaan modeemi on käyttövalmis kun ds, us ja online valot lakkaavat vilkkumasta ja palavat, mutta tällä hetkellä vain ds:ssä vilkkuu valo. Ohjeessa mainittu osoite 192.168.0.1 näyttää, että "cable modem status:scanning". Kaikki piuhat on ohjeiden mukaan. ONko mahdollista, että modeemissa on vikaa tai, että laajakaistaa ei olekaan vielä kytketty?

1 kommentti

  • September 9, 2013
Hei mapuha

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää. Kaapelinetti ei vaadi erikseen mitään kytkentää vaan pelkästään modeemilaitteen valtuutuksen verkkoon.

Mikäli et löydä tai sinulla ei vielä ole asiakasnumeroa, voisitko laittaa meille privaviestiä vaikka facebookin kautta niin hoidetaan asia sitä kautta.