Skip to main content

Käyttöraja on täynnä

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 27 katselukertaa

Hei!
sain soneralta mobile partneriini viestin jossa kerrottiin, että "Netti-palvelun kk-maksuun sisältyvä käyttöraja on täynnä ja nopeus on nyt hidastettu. Nopeus palautuu 03.08.2011. Voit myös heti ostaa 1 GB nopeata lisäkäyttöä käytettäväksi seuraavaan nopeutukseen saakka, hintaan 1,89 euroa osoitteessa www.sonera.fi/omatsivut T. Sonera" joten suuntasin kyseiseen osoitteeseen ja koitin ~tunnin (ERITTÄIN hitaalla yhteydellä) etsiä mistä saan tilattua kyseistä lisäkäyttöä ilman mitään tulosta. Hetken näitä "asiakaspalvelu foorumeita" selailtuani löysin jonkun joka sanoi että se hoituu viestillä "TILAAJATKO" numeroon 15400 joten koitin tätä ja yllättäen nettitikussani on estot etten voi lähettää 15400 yms numeroihin viestejä.
Muita hyviä ideoita?

4 kommenttia

  • July 17, 2011
Operaattorin vaihto on hyvä neuvo. Suomessa on yksi operaattori, jonka mobiilidatassa ei ole käyttörajoituksia tai liittymän hidastuksia. Sitä en tosin saa mainita, ettei Surina vedä hernettä nenäänsä.

  • July 18, 2011
Hydzi: Lähtökohtaisesti liikkuvassa laajakaistassa ei ole automaattisesti estoja, ellet ole niitä itse halunnut avausvaiheessa kytkettävän. Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Näin voin tarkistaa liittymäsi tilanteen, estojen osalta. Huomioithan että kun tilaat jatkoaikaa mobile partnerin kautta, TILAA JATKO ei kirjoiteta yhteen vaan jätetään välilyönti väliin.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • July 25, 2011
tuli sama ilmoitus tänne,ajattelin vain varmistaa että eihän ylimenevästä osasta mitää erilaskua nyt ruveta lähettämään? että seuraus jää vaan profiilin alentamiseen?

  • July 26, 2011
Hei Hydzi: Lisäpakettien tilaus tai nettipaketin vaihto sujuu kätevästi Omilla Sivuilla tai tekstiviestillä, kuten Nico ohjeisti.

1. Omilla Sivuilla valitse ensin liittymänhallinta kentässä oikea numero, jota haluat hallinnoida.
2. Valitse uusien palveluiden tilaus välilehti.
3. Valitse muut palvelut

Tämän jälkeen sivun pitäisi näyttää sinulle tilattavissa olevat muut palvelun esim. fiksunetin lisäpaketti. Valitse haluamasi päivitys ja etene ohjeiden mukaisesti. Liittymässäsi olevat estot voidaan poistaa ainoastaan olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.

ja virtuaali: Paketin ylimenevästä osasta ei peritä lisämaksua. Voit siis huoletta jatkaa netin käyttöä, mutta alennetulla nopeudella.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera