Latasin iPadille ton Sonera Viihde sovelluksen... Ai, että kadun tätä...
Miksi on niin paljon erilaisia tunnuksia yms. ?!? Yritin ohjeiden mukaan liittää laajakaistaa Oma Sonera tunnuksiin ohjeiden mukaan... Ei laajakaistan salasanaa... Tilasin jonkun salasanan...
Ei toimi. En tiedä mille sen sitte tilasin mutta tekstiviestissä on tunnus ja salasana... Ei tietoa, että mihin. Sitte löyty foorumilta ohje tilata laajakaistan salasana... Kokeillaan... Liittymälle ei ole liitetty matkapuhelinnumeroa. Ohjeet liittymiseen... Lisää laajakaista Oma Sonera tunnukseen ja tarvitaan taas tuo haluamani salasana... Ohjeena soittaa asiakaspalveluun...
Soitin 19:40 "asiakaspalveluun"... 12 minuutin jonottamisen kuluttua piti lopettaa kun meinasin heittää puhelimen seinään.
Teidän kanssa ei voi asioida joutumatta soittamaan maksullisiin numeroihin... Tunnuksia on vaikka muille jakaa. Tännekin piti taas luoda sellanen... Ei järkeä. Nimimerkkini mukaisesti toivon, että tähän tunnetilaan ei voi kuolla.
Miksi voin tilata vaikkapa kanavapaketin mutta en voi hallinnoida tallennuksia? Miksi voin mennä jättämään palvelupyyntöä ja sitte parin valinnan jälkeen ilmoitetaan, että se ei ole mahdollista?
Harmittaa, että tämän kanssa on nyt sitte kaksi "rattosaa" vuotta edessä...
Sivu 1 / 1
Hei TahanEiVoiKuolla,
Sovellus on tällä hetkellä beta vaiheessa ja se on käytössä tällä hetkellä rajatuilla käyttäjillä.
Tallennuksia voit hallinnoida laajakaistan pääkäyttäjätunnuksellasi. Laajakaistan pääkäyttäjätunnus on sama joka toimii liittymäsi pääpostilaatikkoon. Laajakaistaliittymän tunnuksella et voi tehdä maksullisia muutoksia liittymääsi, esim. tilata kanavapakettia.
Tallennuksia voit hallinnoida myös Sonera Tunnuksella, mutta tämä edellyttää tunnusten yhdistämistä. Tunnuksen yhdistämisen ohjeen löydät sivuiltamme. Liittämiseen tarvitaan myös liitettävän tunnuksen salasana.
Mikäli olet unohtanut salasanan, niin saat asiakaspalvelumme kautta tarvittaessa tilattua sen uudelleen. Voimme myös tätä kautta lähettää salasanan sinulle uudelleen, mutta tarkistatko tietoihisi laittamasi asiakasnumeron vielä. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Numerolla jonka olit nyt laittanut ei löytynyt tietoja. Mahdollisesti jokin numero väärin?
Sonera Tunnuksen kanssa voit tilata maksullisia palveluita liittymällesi, esim. kanavapaketteja, Spotifyn tai Sonera tietoturvan.
Sovellus on tällä hetkellä beta vaiheessa ja se on käytössä tällä hetkellä rajatuilla käyttäjillä.
Tallennuksia voit hallinnoida laajakaistan pääkäyttäjätunnuksellasi. Laajakaistan pääkäyttäjätunnus on sama joka toimii liittymäsi pääpostilaatikkoon. Laajakaistaliittymän tunnuksella et voi tehdä maksullisia muutoksia liittymääsi, esim. tilata kanavapakettia.
Tallennuksia voit hallinnoida myös Sonera Tunnuksella, mutta tämä edellyttää tunnusten yhdistämistä. Tunnuksen yhdistämisen ohjeen löydät sivuiltamme. Liittämiseen tarvitaan myös liitettävän tunnuksen salasana.
Mikäli olet unohtanut salasanan, niin saat asiakaspalvelumme kautta tarvittaessa tilattua sen uudelleen. Voimme myös tätä kautta lähettää salasanan sinulle uudelleen, mutta tarkistatko tietoihisi laittamasi asiakasnumeron vielä. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Numerolla jonka olit nyt laittanut ei löytynyt tietoja. Mahdollisesti jokin numero väärin?
Sonera Tunnuksen kanssa voit tilata maksullisia palveluita liittymällesi, esim. kanavapaketteja, Spotifyn tai Sonera tietoturvan.
Kiitos vastauksesta Marko. Asiakasnumerossa oli virhe. :-)
Ei ole tota sähköpostitunnusta koskaan tullu käytettyä niin ei mitään aavistustakaan noista salasanoista. Voisitteko pistää tätä kautta tuon salasanan niin saan sen liitettyä tuohon Sonera tunnukseen.
Tuosta iPad sovelluksesta: jos se on vielä beta vaiheessa niin storessa voisi olla maininta asiasta. Tai kun sovelluksen käynnistää niin se noisi ilmaista olevansa suljetussa beta testauksessa. Luin tästä vasta myöhemmin tältä foorumilta.
Ei ole tota sähköpostitunnusta koskaan tullu käytettyä niin ei mitään aavistustakaan noista salasanoista. Voisitteko pistää tätä kautta tuon salasanan niin saan sen liitettyä tuohon Sonera tunnukseen.
Tuosta iPad sovelluksesta: jos se on vielä beta vaiheessa niin storessa voisi olla maininta asiasta. Tai kun sovelluksen käynnistää niin se noisi ilmaista olevansa suljetussa beta testauksessa. Luin tästä vasta myöhemmin tältä foorumilta.
Hei TahanEiVoiKuolla,
Laitoin salasanan tulemaan yhteystiedoissasi näkyvään numeroon. Tulihan se perille?
Laitoin salasanan tulemaan yhteystiedoissasi näkyvään numeroon. Tulihan se perille?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.