kahden liittymän loukussa
minulle soitettiin soneralta joitakin viikkoja sitten ja kaupattiin mokkulaa jossa kuukausimaksu on 13,90€.nykyisessä laajakaistassa mikä sekin on soneralta kuukausimaksu on paljon kalliimpi joten ajattelin että vaihdetaanpa halvempaan.myyjä sanoi että sitten kun mokkula saapuu ja toteat että se toimii niin irtisanot tuon soneran laajakaistan.tietysti luotin myyjän sanaan.eipä olisi kannattanut sillä yritin irtisanoa laajakaistan mutta se on määräaikainen ja ulottuu tammikuulle 2010.nyt minulla on siis kaksi liittymää päällekäin enkä käytä kuin yhtä.mielestäni mokkulan myyjä valehteli koska ei ottanut selvää aikaisemmasta liittymästä.mikä siis neuvoksi? ei kiinnostaisi maksaa kahdesta liittymästä kun en tarvi kuin yhden.aika paha tilanne mielestäni.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.