minulle soitettiin soneralta joitakin viikkoja sitten ja kaupattiin mokkulaa jossa kuukausimaksu on 13,90€.nykyisessä laajakaistassa mikä sekin on soneralta kuukausimaksu on paljon kalliimpi joten ajattelin että vaihdetaanpa halvempaan.myyjä sanoi että sitten kun mokkula saapuu ja toteat että se toimii niin irtisanot tuon soneran laajakaistan.tietysti luotin myyjän sanaan.eipä olisi kannattanut sillä yritin irtisanoa laajakaistan mutta se on määräaikainen ja ulottuu tammikuulle 2010.nyt minulla on siis kaksi liittymää päällekäin enkä käytä kuin yhtä.mielestäni mokkulan myyjä valehteli koska ei ottanut selvää aikaisemmasta liittymästä.mikä siis neuvoksi? ei kiinnostaisi maksaa kahdesta liittymästä kun en tarvi kuin yhden.aika paha tilanne mielestäni.
Sivu 1 / 1
Määräaikainen laajakaistaliittymä on nimensä mukaan määräaikainen eli sopimuskauden loppuun asti. Sama asiahan pätee muidekin määräaikaisten sopimusten kanssa, ei vain laajakaistaliittymien.
Oman liittymäsopimuksen kesto kannataa selvittää ennen toisen liittymän hankkimista, sillä esimerkiksi "mokkula-liittymän" (Liikkuva Laajakaista) hankkiminen ei vaikuta laajakaistaliittymän voimassa olevan määräaikaisen sopimuksen kestoon.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Oman liittymäsopimuksen kesto kannataa selvittää ennen toisen liittymän hankkimista, sillä esimerkiksi "mokkula-liittymän" (Liikkuva Laajakaista) hankkiminen ei vaikuta laajakaistaliittymän voimassa olevan määräaikaisen sopimuksen kestoon.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
niin tässä vain tarkoitin sitä että miksei myyjä selvittänyt asiaa perusteellisesti ennen kuin myi tämän liikkuvan laajakaistan eli hän vain totesi että kun liikkuva laajakaista toimii niin irtisanot kiinteän laajakaistan.ei kai tuosta voi olettaa mitään määräaikaisuuksia jos noin kehotetaan toimimaan. en olisi ottanut liikkuvaa laajakaistaa ennenkuin kiinteän määräaikaisuus loppuu mutta myyjältä sain eri käsityksen siksi tälläinen tilanne.en tarvitse kuin yhden liittymän joten nyt sitten maksan 13,90€ joka kuukausi kunnes kiinteän laajakaistan määräaikaisuus loppuu? olisi rahoille muutakin käyttöä kuin hukkaan heittäminen.sehän tässä ihmetyttää kun molemmat liittymät ovat samasta firmasta että miksi tämä jälkimmäinen myytiin väärin perustein?
Ymmärrän kantasi asiaan eli oletit että myyjä tietää mitä sopimuksia sinulla on ennestään Soneran kanssa.
Liikkuva laajakaista - liittymän sopimusasioiden suhteen kannattaa ottaa yhteyttä matkapuhelin asiakaspalveluun puhelimitse 0200 17000 tai jätä palvelupyyntö Omien sivujen lomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Liikkuva laajakaista - liittymän sopimusasioiden suhteen kannattaa ottaa yhteyttä matkapuhelin asiakaspalveluun puhelimitse 0200 17000 tai jätä palvelupyyntö Omien sivujen lomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.