Tervehdys
Vaihdoin kahdesta kahdeksaan, halvemmalla kun sain. Nyt kaduttaa.
Halvan kun ostaa halvan saa. Kyllähän mittarit näyttää lähes luvattuja nopeuksia, mutta
yhteydet ei pelaa. Pätkii niin pirusti. Yhteys katkeilee jatkuvasti, palutuu joskus puolessa
minuutissa ja taas hetken kuluttua tulee taas ilmoitus "internet discontend". Tai ei aina
tule edes ilmoitusta, mutta sen huomaa kun nettisivu pysähtyy paikoilleen. Joskus kun yhteys
palutuu huomaamatta huomaakin olevansa naapurin suojaamattomassa verkossa.(yksi tolppa)
Kyllä pelas kahden megan nopeus paremmin.
Terveisin Tahvo
Kahdesta- kahdeksaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.