Eli viivästynyt maksamiseni nyt poiki maksimaalisen ikävän ajoituksen jossa maksoin juuri laskun ja löysin seuraavana päivänä postilaatikosta perintälaskun sergeliltä joka oli päivätty 2päivää ennen suorittamaani maksamista, joten lapun luettuani tulkitsin että ongelmien välttämiseksi on parasta maksaa myös tämä perintälasku. Näin tein.
Mitä nyt tapahtuu ?
Ottaako sonera automaattisesti ylimääräiset maksut huomioon ja palauttaa tai ottaa talteen ja vähentää tulevia laskuja niistä? Vai pitääkö minun tehdä jotain toimenpiteitä rahojen suhteen?
(Laskut on laitettu maksuun danskebankin kautta 16.7 soneralle ja 17.7 sergelille)
Kiitän vastauksista ja toivoitan kaikille hyvää kesää :3
Olisi ihanaa jos henkilökohtaista asiakaspalvelua saadakseen ei tarvittaisi twittereitä facebookkeja tittereitä tai muttereita. Hei eikös sonera tarjoa jotain sellaista aika modernia viestintätapaa joka on hyvin laajalti käytössä... sähköpostia. Voisitte vaikka ulkoistaa tämän sähköpostiasiakaspalvelun vaikka soneralle... ainiin fuufuu olettekin sonera no sitten voi vain miettiä miten ihmeessä voi olla tilanne jossa asiakaspalvelua saa sähköpostitarjoajalta facebookilla muttei sähköpostilla.
Sivu 1 / 1
Hei ninjamursu52! Ylimääräinen suoritus on tullut perille Sergelille ja heidän pitäisi automaattisesti palauttaa tämä meille, jolloin se vähennetään tulevilta laskuilta. Vai haluatko mieluummin rahat takaisin tilillesi?
Johannes kirjoitti: Hei ninjamursu52! Ylimääräinen suoritus on tullut perille Sergelille ja heidän pitäisi automaattisesti palauttaa tämä meille, jolloin se vähennetään tulevilta laskuilta. Vai haluatko mieluummin rahat takaisin tilillesi?
Rahat takaisin tilille olisi näin kesän alla mukavempi. Tili on tuo jolta olen kaikki laskutkin maksanut. Kiitän.
Tässä tapauksessa tarvitsemme tarkempia tietoja, jotta löydetään maksusuoritus täältä päästä. Näin julkisen palstan kautta asiaa on hankala hoitaa, mutta pystytkö laittamaan yksityisviestiä joko Facebookin tai Twitterin kautta? Laita viestiin asiakas- ja tilinumerosi, Sergelin laskun viite sekä summa.
Menkööt sitten tulevista laskuista. En käytä kumpaakaan näistä yllämainituista syöpäpesälesivustoista joten tarpeettoman vaikeaksi menee.
ninjamursu52. Tokihan voit myös aina soittaa meille 0200 17000 numeroon tai varata soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus -> Kysy verkossa -> Jätä soittopyyntö. Uusia soittoaikoja vapautuu yleensä alkuviikosta. Omilta Sivuilta löytyy myös chat palvelu jota kannattaa hyödyntää.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.