Olen käynyt keskustelua noin viikon verran kanavien häiriöistä; viestiketju "YHTEYS EI TOIMI
KUUSANKOSKELLA".
Digi- tai antennitekniikan tietoni ovat sen verran huonot, että päätin kysyä yksinkertaisen kysymyksen:
ONKO MAHDOLLISTA, ETTÄ OSA KANAVISTA / KAAPELINIPUISTA NÄKYY HYVIN, MUTTA NIPPU JOSTA TULEE ESIM. YLEN OHJELMAT PÄTKII RAJUSTI?
Asumme omakotitalossa. eli ihmettelen suuresti miten osa nipuista tulee koaksiaalikaapelia pitkin ja osa ei tule.Minusta, näin amatöörinä, vaikuttaa sille, että vika voisi olla hyvinkin Soneran aluejakamossa.
Olen saanut neuvoja tällä palstalla ja kokeillut niitä....
Viimeisin neuvo oli ottaa puhelimitse yhteyttä vikapalveluun, joten soitin sinne.
Kun automaatti kertoi, että "JONOTUSAIKA TÄLLÄ HETKELLÄ ON YLI PUOLI TUNTIA", NIIN PÄÄTIN OLLA JONOTTAMATTA !!!! Mieluummin käytän sen ajan johonkin muuhun, kun Soneran automaatin kanssa seurusteluun.
Olisi hienoa, jos vikaviestit välittyisivät tämän palvelun kautta; mutta kai se on liikaa toivottu.
Toivon, että saisin vastauksen kysymykseeni pikaisesti.
KAIKKI KANAVAT EIVÄT NÄY
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.