Skip to main content
Kello 16.29 pimeni kanavat kaapelissa Hyvinkäällä. Siitä lähtien yrittänyt päästä vikapalveluun läpi ja ilmoittaa häiriöstä, sekä samalla kysyä onko muualla sama juttu. Hermothan tässä menee, kun jatkuvasti pitää soitella vikapalveluun...prkl.

Nähtävästi juuri samalla hetkellä kun kirjoitin tämän, niin tuli häiriötiedotteisiin infoa.
En ole nähnyt infoa sama juttu turhaa soittamista kukaan ei vastaa 05880 Hyvinkää
Lisäksi se on vielä kummallista että odotetaan vaan ja kuunnellaan, että varmista tepseli..heh
teen reklamaation puhelinlaskusta kun löydän sen kohdan täältä jostain.
Mäntsälässä myös pimeää.
Pitäskö tonne viestintävirastoon laittaa Soneran toimista, koska vuodessa noin 10 kertaa näitä tapauksia ja se poikkee normaalista toimivuuden raja-arvoista mitä pitäisi olla, jos vertaa antennin toimivuuteen taloyhtiössä, koska 5 ja 10 vuoden aikana taisi olla yhden kerran korjattavaa antennissa. Pitäsköhän esittää, että tarkistaisivat lupaa Soneran kohdalta, jos on noin suuri ero verrattuna antenni talouksiin tai kilpaileviin yhtiöihin. Meidän taloyhtiössä on ollut 4 vuotta kaapeli noin niin kyllä kaikki on jo kyppyseet toimivuuteen, koska koko ajan oli myös niitä kortti ongelmia ja näitä vielä lisäksi. Kyllä taloyhtiön raha kelpaa, joka on 750 € vuodessa, mutta sillä ei yhtään mitään kunnollista palvelua saa. Säälin nyt näitä helsingiläisiä, kun sonera tulee sinne kanssa palveluja tarjoomaan. Miedän taloyhtiössä ollaan jo mietitty sitä, että hankitaan oma systeemi tähän meidän taloyhtiöön, koska se maksaa muutamassa vuodessa itsensä takaisin. Täytyy esittää kaupungin päätäjillekin ettei vuokralaisten tarvitsisi kärsiä tälläsista ongelmista, että tutkisivat kilpailevia yhtiöitä, jos siellä saisi paremman vastikkeen rahoille.
Lainaus sonera.fi häiriötiedotteiden arkistosta:

Soneran kaapeli-TV-verkossa Hyvinkään, Mäntsälän ja Jokelan alueilla ollut vika on saatu korjattua.

Ilkivallan aiheuttamasta siirtotieviasta johtuen KTV-kanavat eivät näkyneet mainituilla alueilla.

Vika alkoi 20.06.2010 klo 16:30
Vika on korjattu 20.06.2010 klo 21:00

Pahoittelemme viasta aiheutunutta häiriötä
.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Mielestäni aika turha asia ilmoitella täällä noista asioista uudelleen, jotka on pystynyt lukemaan häiriötiedotteista. Toisaalta, kun niitä tiedotteita edes tulisi ajallaan. Kyseisen katkoksen alkamisen jälkeen ilmoitus häiriöstä tuli vasta 1h 20min päästä. On aika turhauttavaa katsoa pimeää ruutua ja odotella tietoa kun puhelimella ei pääse läpi pitkänkään jonottamisen jälkeen, eikä sivuille tule tietoa häiriöstä tarpeeksi nopeasti.
JaniH kirjoitti:
Toisaalta, kun niitä tiedotteita edes tulisi ajallaan. Kyseisen katkoksen alkamisen jälkeen ilmoitus häiriöstä tuli vasta 1h 20min päästä.


On totta että mitä nopeammin häiriötiedote tehdään sen parempi. Vie kuitenkin jonkin aikaa vian alkamisesta ennen kuin vikaa on analysoitu niin paljon että siitä voi tiedottaa. Häiriötiedote on vasta sitten hyödyllinen kun se kertoo mikä palvelu on vialla ja missä/miten vika ilmenee.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:


On totta että mitä nopeammin häiriötiedote tehdään sen parempi. Vie kuitenkin jonkin aikaa vian alkamisesta ennen kuin vikaa on analysoitu niin paljon että siitä voi tiedottaa. Häiriötiedote on vasta sitten hyödyllinen kun se kertoo mikä palvelu on vialla ja missä/miten vika ilmenee.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Jos vika tapahtuu sunnuntaina niin epäilen että teillä on tarpeeksi päivystäjiä töissä että saisitte tiedotuksen taikka korjausten toimimaan paremmin/nopeammin. Tämän vian sattuessa yritin pari kertaa soittaa vikapäivystykseen niin en jaksanut odottaa että joku olisi vastannut.Tarkoitan tällä sitä että ette saa tällaisessa tapauksessa edes kaikkia vikailmoituksia vastaanotetuksi. Jos saisitte niin varmaankin nopeammin ymmärtäisitte että jollakin alueella on todellakin jotain suurempaa hämminkiä.

Mutta turha sitä kait on odottaa että toiminta parantuisi enään nykyään....

Vastaa