Kello 16.29 pimeni kanavat kaapelissa Hyvinkäällä. Siitä lähtien yrittänyt päästä vikapalveluun läpi ja ilmoittaa häiriöstä, sekä samalla kysyä onko muualla sama juttu. Hermothan tässä menee, kun jatkuvasti pitää soitella vikapalveluun...prkl.
Nähtävästi juuri samalla hetkellä kun kirjoitin tämän, niin tuli häiriötiedotteisiin infoa.
Kaikki kanavat pimeänä Hyvinkäällä !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.