Missähän voisi olla vika, kun nyt jo useana päivänä peräkkäin on ollut todella tympeää katsoa tv-lähetyksiä Koti-Tv:n kautta, kun kuva pätkii (pysähtelee) muutamiksi sekunneiksi ja jatkuu sitten taas? Pätkimistä tapahtuu n. 5-10 min välein.
On kokeiltu käynnistää laitteet uudelleen, otettu johdot pois seinästä... mikään ei auta.
Käytössä on tuo Motorolan vip 1903 digiboksi.
Ottaa päähän, kun maksamastaan palvelusta ei voi nauttia, pakko katsoa tv:n kautta kanavia, kun ei jaksa tuota pätkimistä ja näin ollen lisäkanavista ei ole mitään hyötyä.
Kaikki tv-lähetykset pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.