1. Missä voi tallentaa verkkoselainta käyttäen kotitv:n ohjelmia?
2. Miten olette onnistuneet kyseisen ominaisuuden piilottamaan näin hyvin? Kaksi ihmistä ei sitä puolen tunnin aikana kyennyt löytämään.
3. Miksi kyseinen ominaisuus on piilotettu näin hyvin?
4. Ohjelmien toistuva tallentaminen, missä viipyy? Oikeasti nyt, ihan perusjuttuja. Windows medicenterissä vuodesta.. ööh. 2007?
Kaksi kysymystä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.