Skip to main content

Kaksi kysymystä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

1. Missä voi tallentaa verkkoselainta käyttäen kotitv:n ohjelmia?

2. Miten olette onnistuneet kyseisen ominaisuuden piilottamaan näin hyvin? Kaksi ihmistä ei sitä puolen tunnin aikana kyennyt löytämään.

3. Miksi kyseinen ominaisuus on piilotettu näin hyvin?

4. Ohjelmien toistuva tallentaminen, missä viipyy? Oikeasti nyt, ihan perusjuttuja. Windows medicenterissä vuodesta.. ööh. 2007?

1 kommentti

  • November 7, 2011
1a. Kirjaudu omille sivuille (https://www4.sonera.fi/OmatSivut/) ja klikkaa "Laajakaistaliittymä - Muut palvelut"-otsikon alla olevaa "Tv-tallennus"-linkkiä.
1b. Mene suoraan osoitteeseen: https://www4.sonera.fi/OmatSivut/?Laajakaista_Iptv (joudut kirjautumaan sisään ensin).

2-3. Hyviä kysymyksiä. Vastaavat varmaan, että "kiitos huomiosta/kehitysehdotuksesta, viestisi on laitettu eteenpäin" ja sitten saat odotella maailman tappiin asti, että jotain tapahtuu.

4. Perusjuttuja joo.. joillekin muille firmoille. Kannattaisi ensin toivoa rystyset valkoisina, että pystyisivät korjaamaan pahamaineisen, jo palvelun lanseerauksesta asti monia riivaanneen "videontoistovirheen".. ynnä muita bugeja.