Skip to main content

Kaksi kysymystä laajakaistan irtisanomisesta.

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Yritän irtisanoa laajakaistaliittymäni. Sonera näyttäisi tarjoavan kaksi vaihtoehtoa: palvelunumero tai soittopyyntö. (http://i45.tinypic.com/2jdmctk.png)

Kuten yllä linkkaamastani kuvasta ilmenee, Sonera ei kerro onko 0200 17000 palvelunumero maksullinen. Onko kyseinen numero maksullinen?

Koska epäilin palvelunumeroa maksulliseksi, päätin jättää soittopyynnön. Sonera ilmoittaa kuitenkin tylysti: "Ensimmäinen vapaa ajankohta - valitettavasti vapaita aikoja ei ole". (http://i50.tinypic.com/157koid.png) Miten tästä pitäisi edetä?

1 kommentti

  • November 15, 2012
Hei joso!

Täältä näet Asiakaspalvelun eri puhelinnumeroiden hinnat. Valitettavasti kaikki ajat ovat nähtävästi varattuja kyseisellä viikolla. Mikäli haluat hoitaa asian heti, kannattaa soittaa juuri tuohon 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20 ja la klo 9–16.30.