Irtisanoin laajakaistan ja lasku tuli takautuvasti normaalisti verkkopankkiin. Maksoin laskun ja jonkin ajan päästä postiluukusta tipahti samasta laskusta paperiversio (ei muistutuslasku) ? Miksi laskutatte kahdesti, kun niin ei ole ennenkään tehty? Asiakaspalveluunkaan ei pääse läpi, muuta kuin kymmenien minuuttien jonottamisella.
Sivu 1 / 1
Hei Jeessall!
Oliko laskut ihan identissiä? Kannatta tarkistaa myös laskun etusivulta laskutusjakso. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laskutusta tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Oliko laskut ihan identissiä? Kannatta tarkistaa myös laskun etusivulta laskutusjakso. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laskutusta tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Hei!
Asiakasnumero lisätty tietoihin. Kyllä laskut ovat täysin identtiset, sama laskutusjakso jne.
Asiakasnumero lisätty tietoihin. Kyllä laskut ovat täysin identtiset, sama laskutusjakso jne.
Hei!
Asiakasnumero lisätty tietoihin. Kyllä laskut ovat täysin identtiset, sama laskutusjakso jne.
Asiakasnumero lisätty tietoihin. Kyllä laskut ovat täysin identtiset, sama laskutusjakso jne.
Hei jessaall,
Meillä näkyy täällä ainoastaan tuo 1 lasku, joka koskee ajanjaksoa 01.03.2014-02.04.2014.
Eli ilmeisesti sinulle on virheellisesti lähetetty sekä paperinen lasku, että verkkopankkiin.
Eli tuplasti sinun ei tarvitse maksaa, tuo näkyykin täällä meillä jo maksettuna.
Meillä näkyy täällä ainoastaan tuo 1 lasku, joka koskee ajanjaksoa 01.03.2014-02.04.2014.
Eli ilmeisesti sinulle on virheellisesti lähetetty sekä paperinen lasku, että verkkopankkiin.
Eli tuplasti sinun ei tarvitse maksaa, tuo näkyykin täällä meillä jo maksettuna.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.