Skip to main content

Kaksi laskua samalta kuukaudelta

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Irtisanoin laajakaistan ja lasku tuli takautuvasti normaalisti verkkopankkiin. Maksoin laskun ja jonkin ajan päästä postiluukusta tipahti samasta laskusta paperiversio (ei muistutuslasku) ? Miksi laskutatte kahdesti, kun niin ei ole ennenkään tehty? Asiakaspalveluunkaan ei pääse läpi, muuta kuin kymmenien minuuttien jonottamisella.

4 kommenttia

  • April 30, 2014
Hei Jeessall!

Oliko laskut ihan identissiä? Kannatta tarkistaa myös laskun etusivulta laskutusjakso. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laskutusta tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • May 2, 2014
Hei!

Asiakasnumero lisätty tietoihin. Kyllä laskut ovat täysin identtiset, sama laskutusjakso jne.

  • May 2, 2014
Hei!

Asiakasnumero lisätty tietoihin. Kyllä laskut ovat täysin identtiset, sama laskutusjakso jne.

  • May 2, 2014
Hei jessaall,

Meillä näkyy täällä ainoastaan tuo 1 lasku, joka koskee ajanjaksoa 01.03.2014-02.04.2014.

Eli ilmeisesti sinulle on virheellisesti lähetetty sekä paperinen lasku, että verkkopankkiin.
Eli tuplasti sinun ei tarvitse maksaa, tuo näkyykin täällä meillä jo maksettuna. :)