Hei,
Tilasin Sonera Viihteen, noin yli viikko sitten ja en saanut mitään tilaus vahvistusta! Joten uusin tilauksen ja nyt minulle on yhtäkkiä tullut 2 tilaus vahvistusta! Joten en ole maksamassa toisesta viihteestä samassa osoitteessa. pystyttekö peruuttamaan sen toisen tilauksen, koska tämä ei todellakaan ollut minun vikani!
ps: toivottavasti vastaisitte mahd. pian.
asiakas numero:
Sivu 1 / 1
Hei HenyBoy
Vilkaisin tietojasi ja tilauksesi on "yhtenä kappaleena" tulossa. Emme voi muutenkaan toimittaa kahta viihdepakettia samaan osoitteeseen joten tuo toinen tilaus peruuntuu automaattisesti.
Vilkaisin tietojasi ja tilauksesi on "yhtenä kappaleena" tulossa. Emme voi muutenkaan toimittaa kahta viihdepakettia samaan osoitteeseen joten tuo toinen tilaus peruuntuu automaattisesti.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.