Skip to main content

kanavaa 0 ei löydy

  • December 11, 2014
  • 14 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vuokrasin videon ja katselin n:10min, jonka jälkeen lopetin.
Yritin aloittaa katselua uudelleen, mutta en löytänyt kanavapaikkaa 0.

Normikanavat näkyy hyvin.
Käytössä on sonera viihteen paketissa tulleet :

digiboxi motorola vip 1003 iptv

modeemi thomson tg789vn with sw 8.8.b

14 kommenttia

  • August 28, 2013
Hei Kaueli-7,

Painoithan kaukosäätimen 0 näppäintä? Kanavalistan kautta kyseistä kanavaa ei löydykkään.

  • August 28, 2013
Kyllä tuli kokeiltua, boxin valo vilahtaa muttei muuta vaikutusta

  • August 28, 2013
Hei Kaueli-7,

Sonera play ja SF Anytime vuokraamoiden elokuvat tulevat tuolle 0 kanavalle kun ne on vuokrattu. Xotix vuokraamon elokuvat eivät tule 0 kanavalle ollenkaan.

Mistä vuokraamosta ja mitä elokuvaa yritit vuokrata, jos kyseessä ei siis ollut tuo Xotix vuorkaamo?

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • August 28, 2013
Kyllä vuokraamo on juuri xotix

eli missä se toimii

ps profiili korjattu ja vuokra-aika rupee oleen finaalissa

  • August 28, 2013
Hei Kaueli-7,

Eli 0 kanavalle tulevat ainoastaan Sonera play ja SF anytime vuokraukset.

Xotix elokuvien vuokraukset eivät tuolle 0 kanavalle tule. Mikäli elokuvaa haluaa katsoa uudelleen vuokrausaikana, niin elokuva täytyy käynnistää vuokraamon kautta uudelleen.

  • August 28, 2013
Joo tuli kokeiltua sitäkin. Eli menin vuokraamoon leffan kohdalle ja painoin info näppäintä.

Siellä pyydettii aloittamaam elokuvan katselu painamalla ok näppäintä.

ok napin painallus siirsi vain normikanavalle.

  • August 28, 2013
Hei Kaueli-7,

Otathan myös huomioon että Xotix elokuvien vuokra-aika on 20 tuntia.

Testasimme ja vuokratun elokuvan aloittaminen uudelleen vuokraamon kautta toimii normaalisti.

Mikäli sinulla esiintyy kuitenkin ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • August 28, 2013
Meikäläinen ei enää pääse testaamaan, sillä filmi pyytelee jo pin koodia.

Eli en viitti taas pistää 6€ testaukseen.

Pistätkö tähän ketjun perään että mistä löytyis ohjeet myös aikuisviidevuokraukseen.

Digiboxista niitä en ainakaan löytäny.

Ei tarttis muiden lukijoiden turhaan rahaa hassata.

  • September 21, 2013
Viesti poistettu.

  • March 24, 2014
Lopetin katselun xotic:ssa ja tunnin kuluttua yritin käynnistää videon uudestaan, mutta eipä onnistunut. Olis pitänyt maksaa uudestaan elikkä vaatii pin-koodit. Aikaa oli jäljellä 18 tuntia. Onko vika vuokrausjärjestelmässä vai puutteellisissa ohjeissa?

  • March 25, 2014
Hei KValimaa,

Kumpaa pin koodia kysyttiin ja missä vaiheessa? Kerrotko mihin aikaan suurinpiirtein olit elokuvan vuokrannut?

  • March 25, 2014
Vuokraus 23.3. joskus puolen päivän tietämillä, karkeasti sanoen. Kun videota ei löytynyt 0-kanavalta niin ajattelin kokeilla vuokraussivulta, mutta en enää muista kumpaa koodia kyseltiin. Joka tapauksessa mikään ei viitannut siihen, että maksettu video enää löytyisi.

  • March 26, 2014
Hei karijv1,

Aikuisviihdemateriaalit eivät ikävä kyllä löydy 0-kanavalta, kyseisten elokuvien sisällöstä johtuen.

Testasimme tuota vuokrausta eilen ja se näytti toimivan normaalisti.

Eli kun Xotic kirjastoon mennään niin kysytään aina Pin2 koodia. Kun elokuvan vuokraa, kysytään Pin1 koodi. Jos lopetat elokuvan katselemisen ja haluat katsella uudelleen, niin pääset elokuvaa katsomaan samalla tavalla kuin vuokrauksen yhteydessä. Erotuksena on ainoastaan se, että elokuvan kohdalla ei enää kysytä Pin1 koodia. Pin2 koodi kuitenkin kysytään aina vuokraamoon mennessä.

  • March 26, 2014
Kiitos ohjeesta, pistetään mieleen vastaisuudessa. Olisi tietysti hyvä jos sen saisi näkyviin myös palvelun sivulle.