"Huoneistonne on liitetty soneran kaapeliverkkoon"
Oheinen (suru)uutinen oli tippunut luukusta sisällä. Kauhuissani olin tuota jo odotellutkin ja nyt sitten kauhuskenaario toteutui. Mikään ei tunnu enää toimivan!
Ilmoituksessa neuvottiin palauttamaan digiboksin tehdasasetukset ja hakemaan kanavat sitten uudestaan.
Näin sitten yritin tehdä, mutta kanavahaku on nyt ollut reilun tunnin "jumissa" 16%:n kohdassa eikä mitään tunnu tapahtuvan. Yritin soittaa lapussa olevaan palvelunumeroon, mutta kuunneltuani 40 minuuttia odotusmusiikkia päädyin tulemaan netin puolelle. Täältäkään tuskin saa vastausta ennen ensi viikon alkua, mutta ehkä kuitenkin nopeammin kuin puhelimitse... Mikäköhän mahtaa siis olla vikana?
Digiboksini on merkkiä TopField 5100PVRc ja toiminut moitteettomasti parisen vuotta. Alkuvuodesta suoritin kanavienkin uudelleenhaun, joten sen pitäisi toimia.
Onko TopField Soneran tukemien digiboksien listalla vai pitääkö nyt hommata uusi digiboksi, kuten kävi tietokoneen modeemin kanssa?
Kauanko muuten keskimäärin asiakas (ei yritysasiakas) joutuu odottamaan puhelimessa palvelunsaantia? Eikö olisi hyvää asiakaspalvelua mainita monentenako asiakas on jonossa, niin saisi jonkinlaisen kuvan odotusajasta.
vielä yksi asia mitä olen ihmetellyt (ainakin omalla kohdallani) on se, että miksi muutokset tehdään aina juuri ennen viikonloppua, ettei vikatilanteissa vahingossakaan saisi ketään kiinni ennen seuraavan viikon alkua?
Sivu 1 / 1
Kiitos lähettämästäsi palautteesta. Pahoittelut samalla, että olit joutunut jonottamaan pitkään vikapalveluumme. Kaikkiin vikailmoitussoittohin pyritään vastaamaan mahdollisimman nopeasti.
Näyttää, että laitteesi on Cable Ready -hyväksytty, joten sen pitäisi olla yhteensopiva verkkomme kanssa. Voit tarkistaa Cable Ready yhteensopivuuden http://www.kaapelitelevisio.fi -sivuston listasta.
Jos ongelma ei ole vielä selvinnyt tekemilläsi toimenpiteillä, ongelmasta kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Jos käytössäsi on matkapuhelin- tai laajakaistaliittymämme, voit jättää vikailmoituksen vaihtoehtoisesti Omilla Sivuillamme olevalla lomakkeella.
En osaa ottaa kantaa muutoksien aikataulutuksiin, mutta muutoksia tehdään verkossamme myös muina aikoina kuin loppuviikosta. Vikapalvelumme on avoinna arkipäivisin klo 8.00 - 20.00 sekä lauantaisin klo 9.00 - 16.30, joten vikapalveluumme on mahdollista olla myös lauantaina yhteydessä. Pyhäpäivisin vikapalvelumme ei ole avoinna.
Laajakaistaliittymän vikailmoitus on mahdollista jättää vianrajausautomaattimme kautta myös vikapalvelumme aukioloajan ulkopuolella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Näyttää, että laitteesi on Cable Ready -hyväksytty, joten sen pitäisi olla yhteensopiva verkkomme kanssa. Voit tarkistaa Cable Ready yhteensopivuuden http://www.kaapelitelevisio.fi -sivuston listasta.
Jos ongelma ei ole vielä selvinnyt tekemilläsi toimenpiteillä, ongelmasta kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Jos käytössäsi on matkapuhelin- tai laajakaistaliittymämme, voit jättää vikailmoituksen vaihtoehtoisesti Omilla Sivuillamme olevalla lomakkeella.
En osaa ottaa kantaa muutoksien aikataulutuksiin, mutta muutoksia tehdään verkossamme myös muina aikoina kuin loppuviikosta. Vikapalvelumme on avoinna arkipäivisin klo 8.00 - 20.00 sekä lauantaisin klo 9.00 - 16.30, joten vikapalveluumme on mahdollista olla myös lauantaina yhteydessä. Pyhäpäivisin vikapalvelumme ei ole avoinna.
Laajakaistaliittymän vikailmoitus on mahdollista jättää vianrajausautomaattimme kautta myös vikapalvelumme aukioloajan ulkopuolella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.