Tilasin teiltä 8/1 mbit-laajakaistan ja se kytkettiin päälle tänään. Lisäksi kaupanpäälle piti tulla Urho-TV Total, MTV3-kanavapaketti, Discovery ja Disney-kanavapaketit ilmaiseski vuoden loppuun asti.
Miten nämä kanavapaketit minulle toimitetaan tai miten saan ne käyttööni? Luulisi, että heti kun laajakaista asennetaan niin samalla saisi nämä edellämainitut kanavat käyttöön. Täytyykö minun soittaa johonkin numeropalveluun vai mitä tässä pitää tehdä??? Missään ei tästä ole mitään mainintaa eikä opastusta.
Kiitos!
Sivu 1 / 1
Kyseiset kanavapaketit kuuluvat Sonera Koti TV:n avaustarjoukseen. Laajakaistaliittymän lisäpalvelu Koti TV on saatavissa vain 24/1M-nopeusluokan ADSL-liittymään tai niihin Laajakaista Extra - liittymiin missä taloon tulee Soneran valokuituyhteys. 8/1M-nopeusluokan ADSL-liittymään ei Koti TV - palvelua saa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Minkä takia sitten mainostatte että nämä kyseiset kanavapaketit on saatavilla 8/1 Mbit laajakaistan yhteydessä? ei herranen aika sentään...!
vossikka kirjoitti: Minkä takia sitten mainostatte että nämä kyseiset kanavapaketit on saatavilla 8/1 Mbit laajakaistan yhteydessä? ei herranen aika sentään...!
Mulla ei ole kanavakortteja mutta tilasin koti-tv:n ja laajakaistan 24Mbit. Ja voi voi että on ikävä Elisan vastaavaa. Tämä on kyllä niin sekavaa tää soneran homma että. Mullekin sanottiin että paketit tulee automatik, ei tullu. Piti käydä ite tilaamassa paketti sivulta tarjous tuotteet, no nytkin näkyy että mulla on paketit urho ja disney mutta ei muita. Tänään sitten kun kaverille näytin niin näkyykin kaiken maailman kanavat tv1000 ym ym. Johtusko siitä että asiakas palveluun olin toista kertaa yhteydessä verkon kautta saamatta mitään vastausta vaikka siellä lukee että tunnin sisällä tai seuraavana arkipäivänä otetaan yhteyttä. Puhelimella asiakaspalveluun ei pääse tänään yritys 20min kuunneltu pimpeli pompeli musaa. Ja vieläkään en tiedä loppuuko tarjous paketit varmasti vuodenlopussa vai ei, koska pakettien tilaus sivulla on näemmä merkki jo valmiiksi kohdissa jatkuva.
Kyllä Soneran pitäisi panostaa omiin sivuihin ja todella paljon, että tavallisetkin ihmiset osaavat siellä asioida ilman selkokielikirjaa saati atk-insinöörin pätevyyttä.
hieju19: Tarjouspaketit eivät lakkaa automaattisesti vuoden lopussa vaan ne tulee erikseen irtisanoa.
vossikka: 8Mbit/1Mbit yheyteen ei ole saatavilla Koti TV-palvelua joten siihen ei ole tarjolla myöskään minkäänlaisia kanavapaketteja. Tälläistä tarjousta ei meillä myöskään ole olemassa. Tietämättä sen tarkemmin mistä mainoksesta on kyse on vaikea sanoa onko teksti mainoksessa virheellinen.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
vossikka: 8Mbit/1Mbit yheyteen ei ole saatavilla Koti TV-palvelua joten siihen ei ole tarjolla myöskään minkäänlaisia kanavapaketteja. Tälläistä tarjousta ei meillä myöskään ole olemassa. Tietämättä sen tarkemmin mistä mainoksesta on kyse on vaikea sanoa onko teksti mainoksessa virheellinen.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.