Olen palauttanut kaapelikorttini jokin aika sitten, koska irtisanoin kaapeli-tv:n. Olen maksanut laskun kaapelikorteista muistaakseni huhtikuulle saakka. Kortteja palauttaessani minulle sanottiin, ettei ylimääräisiä, jo maksettuja rahoja palauteta minulle takaisin, ellei sitä erikseen pyydä.
Nyt siis pyytäisin!
Voisiko ylimääräiset rahat käyttää vaikka muiden palveluideni tuleviin laskuihin.
Kiitos.
Kanavakorttien palautus + jo maksetut maksut
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.