Skip to main content

Kanavakorttien palautus + jo maksetut maksut

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Olen palauttanut kaapelikorttini jokin aika sitten, koska irtisanoin kaapeli-tv:n. Olen maksanut laskun kaapelikorteista muistaakseni huhtikuulle saakka. Kortteja palauttaessani minulle sanottiin, ettei ylimääräisiä, jo maksettuja rahoja palauteta minulle takaisin, ellei sitä erikseen pyydä.

Nyt siis pyytäisin!

Voisiko ylimääräiset rahat käyttää vaikka muiden palveluideni tuleviin laskuihin.

Kiitos.

1 kommentti

  • February 14, 2012
Heippa Vesa+,
Emme pysty siirtämään tuota summaa muiden palvelujen tuleville laskuille, joten tilille palautus tulisi kyseeseen tässä tapauksessa.
Liikkeessä ei voida palauttaa näitä maksuja vaan sen on tapahduttava Asiakaspalvelumme kautta
(puh. 0200 17000 (mpm/pvm, ma-pe 8-20, la 9-16.30).
Asiakaspalveluumme ei ole juuri nyt ruuhkaa, jos haluat hoitaa asian kuntoon jo tänään.