Kanavapaketin aukeaminen Koti-TV:ssä...
Tilasin vuoden sopimuksella Urho-TV Total +Viasat Sportin 12 kk Sonerakauppiaalta maanantaina 07.05.. Minulle ilmoitettiin että paketti pitäisi aueta 2-3 päivän päästä, vaan kuinkas kävikään. Mitään ei ole tapahtunut vielä paitsi että liittymänhallinnassa seisoo ilmoitus kesken olevasta tilauksesta. Luulisi ettei pelkkä kanavapaketin aukaisu nyt ainakaan ihmeellisiä teknisiä ratkaisuja vaadi, vai lieneekö kysymys siitä että odotetaan taas soittoa maksulliseen asiakaspalvelunumeroon jossa siis jonottaminenkin maksaa. Jos asia on siitä kiinni niin saa olla paketti aukeamatta...Tiedänpähän jatkossa miten vastaan näihin myyntipuheluihin. =(
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.