Skip to main content
Hei

Haluaisin irtisanoa Nelonen kanavapaketin, mutta se tuntuu kovin hankalalta. Asiakaspalvelunumeronne ei tunnu vastaavan vaikka kuinka jonottaa, sähköpostilla ei voi olla yhteydessä, Omat sivut -osion MUOKKAA-valikossa ei voi muokata mitään ja takaisinsoittopalvelukin on poissa käytössä. Olisiko teihin yhteyden saaminen tätä kautta mahdollista?

Terveisin,
Essi

Ps. Ymmärrän että liiketoiminnan kannalta on tärkeää pitää asiakassuhteista kiinni, mutta mikäli irtisanominen on näin vaikeaa ei ilmeisesti kannata koskaan tilatakaan mitään.
Onko sinulla Sonera tunnus? Sonera tunnus ei ole sama kuin laajakaistatunnus (esim. matti-2), sähköpostiosoite tai matkapuhelinumro. Sonera tunnuksen tulee tehdä itse http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tunnuksen_luominen_ja_unohtuneen_salasanan_uusiminen sivun ohjeen mukaisesti ja yhdistää muihin liittymiisi http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3%A4_liittym%C3%A4si_Sonera_Tunnukseen. Sonera tunnus tekemiseen vaaditaan verkkopankki tunnukset.

Sonera Viihteen ja Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelun kanavapaketit onnistuu Omilta sivuilta irtisanominen.
Tähän vastaaminen ei ole näköjään ihan prioriteettilistan kärjessä Asiakaspalvelulla?

Itsellä on nimittäin sama dilemma, ei ole ainakaan osunut Omilla Sivuilla mitään "Irtisano kanavapaketti" -painiketta...

Vertailun vuoksi esimerkiksi Netflixillä ja Viaplayllä onnistuu operaatio yhdellä klikkauksella. Mielikuva palveluista onkin heti ihan eri tasoa, asiakaslähtöisyyden suhteen.
Onhan tässä palvelussa toki eroa... Mielummin itse käytän Netflixiä :D

Mutta tossa olisi ehkä liitetiedostossa kuva Omilta sivuilta, toivottavasti auttaisi (esimerkkikuva)

Jos ei ole painiketta jolla poistaa palvelu, ota yhteyttä asiakaspalveluun (soittamalla, facebook, twitter tai Omien sivujen keskustelulomakkeenn avulla)

>attachment=0:2ooj9v7a]Untitled.png[/attachment:2ooj9v7a]
Kiitos olkitu, hyvin vastattu!

Tosiaan Mobiiliviihteen kanavia pystyy irtisanomaan omien sivujen kautta, mutta normaalin viihteen tai kaapelitv:n kanavia ei. Tästä voin laittaa kehitysehdotuksen eteenpäin.

Meillä on kuitenkin hyviä kanavia ottaa yhteyttä, listaan tähän vielä kaikki:
Asiakaspalvelu 0200 17000
Omat sivut työpyyntölomake
Omat sivut chat (Kysy meiltä)
Sonera keskustelupalsta
Facebook
Twitter
Sonerakauppa

Nykyisin saa hyvin yhteyden erilaisilla tavoilla. Oliko jollakin tässä ketjussa vielä jotakin kanavamuutoksia, mitä pitäisi tehdä?

Vastaa