Hei!
Soitin 15.9.2012 Soneran asiakaspalveluun ja irtisanoin Surf -kanavapaketin. Puhelun aikana asiakasneuvoja tarkisti, ettei määräaikaisuutta enää ole päällä ja että paketti on laskutettu 30.9. saakka. Sovimme, että paketti irtisanoutuu tuon jälkeen. Samalla kortille kytkettiin Cmore Film -kanavapaketti.
Cmore alkoi näkyä saman tien (kiitos nopeasta toiminnasta!). Mutta äsken testatessa myöskin Surf -kanavapaketin kanavat näkyvät edelleen 3.10. Pitääkö minun soittaa asiakaspalveluun uudestaan ja irtisanoa jo kertaalleen irtisanottu kanavapaketti?
Kanavapaketin irtisanominen (KaapeliTV - Surf)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.