Hei
Minulla on lokakuusta asti ollut Soneran viihdepaketti ja koti-tv. Tartuin avaamisen yhteydessä myös seuraaviin tarjouksiin: 10 ilmaista vuokraelokuvaa, 2 kk Viasatia, 2 kk MTV3-kanavapakettia. En ole kuitenkaan tyytyväinen palveluihinne.
Ensinnäkin, laajakaistaa ei asennettu sovittuna ajankohtana. Tästä jouduin itse olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, parikin kertaa (onneksi silloin jouduin odottelemaan "vain" 5-10 minuuttia).
Kanavapaketin irtisanomista ei ole tehty mitenkään helpoksi. Yritin jo lokakuussa soittaa asiakaspalveluun ja lopettaa kanavapakettien tilauksen maksuttomien kuukausien jälkeen eli joulukuun alusta. Jonotin yli 10 minuuttia, eikä minulle vastattu. Sen jälkeen olen aina silloin tällöin yrittänyt soittaa uudestaan, tuloksetta. Jos teillä ei ole resursseja vastata puhelimeen, olisi suotavaa, että asiakkaalla olisi mahdollisuus hoitaa asia jotain muuta kautta. Mutta irtisanominen ei onnistu ilmeisesti kuin puhelimitse. Ajanvaraus puhelinsoitolle ei onnistu, sillä vapaita aikoja ei ole. Minusta 10 minuuttia on jo ehdottomasti liian pitkä jonotusaika, mutta huomasin tätä palstaa lukiessani, että jotkut ovat joutuneet odottamaan usein yli puoli tuntia, joskus jopa yli kaksi tuntia, eivätkä silti ole päässeet läpi!
10 vuokraelokuvaa (katsottava kolmen kk:n sisällä) oli varsin mainio tarjous, mutta pitäisikö minun itse pitää kirjaa siitä, kuinka monta elokuvaa olen katsonut? Mistään en saanut selville, kuinka monta minulla on vielä katsomatta, enkä uskaltanut ottaa riskejä - voi olla, että pari elokuvaa jäi tarjouksesta käyttämättä.
Olen joutunut rekisteröitymään kolmeen eri paikkaan täällä Soneran sivuilla. Ensimmäisen kerran aloittaessani palvelua eli niillä tunnuksilla pääsen esim. hallinnoimaan tallennuksiani (mikä on muuten älyttömän hidasta!). Jotta pääsin tarkemmin tarkastelmaan liittymäni tietoja, minun piti rekisteröityä toisilla tunnuksilla. Etsin pitkään keinoa, jolla ottaa yhteyttä teihin muuten kuin puhelimitse ja vihdoin löysin tämän keskustelupalstan, johon piti myös rekisteröityä erikseen. Nämä kaksi viimeistä rekisteröitymistä olen siis tehnyt tänään, vain jotta saisin jonkinlaisen yhteyden teihin, jotta voisin irtisanoa kanavapakettini. Voin sanoa, että tämä on äärimmäisen turhauttavaa.
Voisin ehkä jotenkin kuvitella toipuvani ärsytyksestäni, jos palvelunne olisi muuten jotenkin erinomainen. Mutta toimittamanne digiboksi on hidas, tallentaminen on hidasta, tallennuksia ei saa järjestettyä mitenkään esim. kansioihin tai tallennuksia ei pysty ohjelmoimaan esim. joka arkipäivälle samaan aikaan, viikottain tai joka päivälle, vaan jokainen tallennus tulee tehdä erikseen. Välillä ohjelmatiedoissa näkyy ohjelmalla kaksi eri aikaa, jotka menevät vielä osin päällekkäin. Siis esim. 12.05-12.35 ja 12.10-12.40.
Jotain hyvää paketissa on sentään ollut: kausi Valioliigaa 49 euroa ja catch up -toiminto. Tämä ei kuitenkaan yksinään riitä. Kaiken kaikkiaan olen aika pettynyt siihen, mitä olette minulle tarjonneet.
Kanavapaketin irtisanominen ym.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.