Moikka,
Tuossa viime viikolla soittelin aspaan virheellisen laskun takia ja asiakaspalvelija sanoi, että alueelle olisi nyt saatavilla HD-kanavapaketti. Nyt on soitosta kulunut viikon päivät eikä pakettia näy vieläkään, antoikohan asiakaspalvelija virheellistä tietoa ja pakettia ei saakkaan tänne?
Edit: Tilauksen käsittely on kesken omien sivujen mukaan.
Kanavapaketin tilauksen eteneminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.