Ihan ekana palaute: täällä Omilla sivuilla ja asiakaspalvelussa muutenkin on ihan helkkarin vaikea löytää loogisesti yhtään mitään, ja avun kysyminen (facebookittomalle) on tehty todella vaikeaksi ilman, että pitäisi soittaa ja jonottaa maksulliseen numeroon. No, jospa tämä nyt tätä kautta selviäisi.
Eli, vuosi sitten tilasin tähän Soneran laajakaistaani myös yhden kanavapaketin. Mukana Nelonen Sport Pro-kanavat ja Viasatin kolme kanavaa. Hinta 20e kuussa. Kuten tuossa aiemmin joku toinen sanoi samasta asiasta, niin Pro:t eivät enää näy, mutta Viasatit kyllä. Mukaan näyttää tulleen extrana myös Viasat Hockey Suomi.
Itse todellakin olen hommannut nämä kanavat NFL-jenkkifutista varten. Homma on sikäli ihan ok, että mulle kyseisen lajin kanavana Viasat toimii ihan yhtä jees kuin Nelosen Pro:kin. Nyt vaan kiinnostaisi tietää, kun en sitä mistään Omilta sivuiltani saa selville, että kuinka paljon varmuudella paketista kuussa maksan (edellisen laskun perustella about 26 euroa, ehkä), mitkä kanavat siihen lopulta kuuluvat ja mihin asti tämä paketti lienee voimassa, ja miten sen voi halutessaan ennen sopimuskauden päättymistä perua?
Minulle kyllä soitettiin Soneran asiakaspalvelusta reilu kuukausi sitten ja kerrottiin, että Nelosen Pro:t lakkaavat näkymästä, mutta NFL-jenkkifutiksen kohtaloa puhelinmyyjä ei siinä vaiheessa vielä tarkasti tienyt. Sanoi, että se ehkä näkyisi jatkossakin Viasatilta (kuten siis lopulta kävi). Sovittiin kuitenkin, että hän tai joku muu ottaa yhteyttä ennen edellisen kanavapakettikauden päättymistä, mutta mitään ei kuulunut. Viime viikolla, jenkkifutiskauden alettua, sitten huomasin, että kanavavalikko on tämä ja tilausjakso on uusittu jollain tapaa ottamatta minuun yhteyttä vaikka luvattu oli.
Pitkä selvitys, mutta jospa joku ymmärtää. Löytyykö vastauksia?
Kanavapaketin vaihto varmistamatta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.