Kirjautuminen omille sivuille ei toimi. Olen kokeillut luomalla uudet tunnukset mutta sekään ei auta.(kun kirjoitat tunnuksesi ja salasanasi niin menee aina sivulle jossa kiitellään käynnistä ja käsketään kirjautua uudestaan, täydellinen silmukka josta ei pääse mihinkään palveluihin.)
Minulla ei ole muuta kuin tv: kaapelikortti ja nyt on ollut joulukuun lopusta ilmainen tutustumisjakso MIX kaapelipakettiin. Haluaisin tarkistaa kauanko tämä ilmainen tutustumisjakso kestää, ettei se vakuutteluista huolimatta olisi muuttunut maksulliseksi jatkotilaukseksi, mitä en halua. Olen myös yrittänyt selvittää asiaa tämän linkin kautta https://www4.sonera.fi/palvelut/sonera-mix/, mutta sieltäkin saan ilmoituksen että kyseistä palvelua ei löydy. Teidän sivustoilla ei näytä toimivan mikään. Miten saan selvitettyä asiani, onko puhelinpalvelu ainoa ratkaisu?
Sivu 1 / 1
Hei xalapa,
Koitetaas tätä kautta saada tuo tunnuksen luonti onnistumaan. Laitoin tästä viestiä eteenpäin jotta ongelma kohdallasi korjataan. Ilmainen tarjousjaksosi on päättynyt 17.01.2014 eikä siitä ole koitunut mitään kuluja. Tällä hetkellä sinulla on vain maksullinen kaapelikortti ja siihen kuuluvat kanavat.
Koitetaas tätä kautta saada tuo tunnuksen luonti onnistumaan. Laitoin tästä viestiä eteenpäin jotta ongelma kohdallasi korjataan. Ilmainen tarjousjaksosi on päättynyt 17.01.2014 eikä siitä ole koitunut mitään kuluja. Tällä hetkellä sinulla on vain maksullinen kaapelikortti ja siihen kuuluvat kanavat.
Hei xalapa,
Kokeiletko nyt vielä kerran luoda Sonera Tunnukset verkkopankkitunnistautumisen kautta! Jos ongelma yhä jatkuu, olethan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitetään asiaa tarkemmin. Jatkossa yhteydenotto on sitten mahdollista nuiden tunnusten avulla pelkän puhelinpalvelun lisäksi.
Kokeiletko nyt vielä kerran luoda Sonera Tunnukset verkkopankkitunnistautumisen kautta! Jos ongelma yhä jatkuu, olethan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitetään asiaa tarkemmin. Jatkossa yhteydenotto on sitten mahdollista nuiden tunnusten avulla pelkän puhelinpalvelun lisäksi.
Hei!
Meninpä tuossa Omille Sivuille tiirailemaan tietojani ja yritin löytää laskutietoja cmore -kanavapaketistani, mutta eipä siellä mitään näkynyt.
Liekö toisella asiakasnumerolla kun nettipankin laskussa kanavapaketin tilaajan kohdalla lukee toinen etunimeni?
Meninpä tuossa Omille Sivuille tiirailemaan tietojani ja yritin löytää laskutietoja cmore -kanavapaketistani, mutta eipä siellä mitään näkynyt.
Liekö toisella asiakasnumerolla kun nettipankin laskussa kanavapaketin tilaajan kohdalla lukee toinen etunimeni?
Hei JM78,
Kaapeli-TV:n laskuja ei toistaiseksi ole Omilla sivuilla mahdollista tarkistella. Mitä olisit halunnut laskuilta tarkistaa?
Kaapeli-TV:n laskuja ei toistaiseksi ole Omilla sivuilla mahdollista tarkistella. Mitä olisit halunnut laskuilta tarkistaa?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.