Hei!
KOTI-tv:n avajaistarjouksen mukana tulleet kanavapaketit ovat ilmeisesti ilmaisia vuoden loppuun asti. Haluaisin peruttaa nuo kanavapaketit vuoden alusta lähtien. Sain varattua asiakaspalvelulta puhelinajan 1.12 päivälle (en jaksa jonottaa maksullisessa palvelussa). Kerkeääkö tuolloin vielä perua kanavat, ilman että tammikuulta veloitetaan kanavapaketeista ts. kauanko on irtisanomisaika?
Omat Sivut tunnuksia en muista, enkä ollut ilmoittanut tietoihini puhelinnumeroa joten en saa tunnuksia ilmeisesti mistään muualta kuin taas jonottamalla maksullista asiakaspalvelua.
Kanavapakettien irtisanomisaika?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.