eilen illalla katkesi nettiyhteys, vasta aamulla alkoi toimimaan normaalisti, kun yöksi suljin palvelureitittimen ( Thomson TG789 )
kanavat eivät näy ollenkaan Sonera Viihteessä. vianmääritys ilmoittaa, että ohjelmaoppaassa on virhe. digiboksi käynnistetty jo lukemattomat kerrat uudestaan ja tehdasasetuksetkin jopa palautettu, ei apua mistään....
Sivu 1 / 1
Hei CuteCat,
Vieläkö ongelma jatkuu vai oletko saanut jo kanavat toimintaan?
Mikäli kanavat eivät vielä toimi, niin kokeile resetoida Thomson painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Kun power valo on oranssi niin käynnistä Thomson vielä uudelleen ja odota että nettiyhteys muodostuu. Kun netti toimii taas, niin käytä vielä digiboxista virtajohtoa irti.
Jos ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Vieläkö ongelma jatkuu vai oletko saanut jo kanavat toimintaan?
Mikäli kanavat eivät vielä toimi, niin kokeile resetoida Thomson painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Kun power valo on oranssi niin käynnistä Thomson vielä uudelleen ja odota että nettiyhteys muodostuu. Kun netti toimii taas, niin käytä vielä digiboxista virtajohtoa irti.
Jos ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.