Koko päivä ilman kanavia, hinnat kyllä nousee mutta mitään ei voi. jos lasku myöhästyy karhutaan kyllä , mutta miten saa kompensaatiota jos asiat mättää toisin päin. suoraan sanottuna v....taa.
Sivu 1 / 1
Hei gismo
Onko ongelmasi jatkunut koko viikonlopun? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä tilanne näyttää.
Onko ongelmasi Viihdepalvelussa vai KaapeliTV:ssä ?
Onko ongelmasi jatkunut koko viikonlopun? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä tilanne näyttää.
Onko ongelmasi Viihdepalvelussa vai KaapeliTV:ssä ?
En nyt löytänyt asiakasnumeroa . Tänään on tiistai ja tv edelleen pimeänä.
Hei gismo
Jos vika pitkittyy ja kanavat ei näy ollenkaan, kannattaa asiasta olla suoraan yhteydessä vikapalveluun 0206 90101. Päivystämme KaapeliTV asioissa vuorokauden ympäri ja viihdepalvelussa arkipäivisin klo 8-21.
Jos vika pitkittyy ja kanavat ei näy ollenkaan, kannattaa asiasta olla suoraan yhteydessä vikapalveluun 0206 90101. Päivystämme KaapeliTV asioissa vuorokauden ympäri ja viihdepalvelussa arkipäivisin klo 8-21.
Tänään tuli kanavat takaisin. Olen mielestäni oikeutettu jonkinlaiseen korvaukseen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.