Skip to main content

Kanavat löytyvät x2

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Onko tämä normaalia vai ei, mutta kanavat löytyvät tuplana symbolinopeudella 6875 ja 6900. Paikka Hyvinkää

2 kommenttia

  • September 19, 2012
Hei Siikki,

oletko tehnyt digivastaanottimellesi tehdasasetusten palautuksen ja kanavahaun uudelleen? Tämä yleensä auttaa kuvaamaasi tilanteeseen. Kanavien näkyminen tuplana ei ole normaalia ja voi aiheuttaa sinulla häiriöitä lähetysten vastaanottamiseen.

  • September 26, 2012
Olen resetoinut vehkeet ja kokeillut eri firmawareilla. Symbolinopeudella 6875 osa kanavista pätkii, kuten varmasti pitääkin, koska oikea asetus on 6900. Voisiko jostain aiheutua "kaikua" tjms. Outoa!