Taloyhtiömme muutti paikalliselta kaapeliyhtiöltä Soneralle ja muutos tapahtui tänään.
2-3 viikkoa sitten tein tilauksen puhelimitse kaapelikortista ja samaisista kanavaista kuin oli aiemminkin .
Tänään kytkivät kaapelin, mutta korttia ei missään??!
-Jan
Sivu 1 / 1
Suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme jättämällä esimerkiksi palvelupyynnön jotta voimme tarkistaa tilauksesi tilanteen.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Kortti tuli tänään postissa, mutta vaati eilen soiton myyntipalveluun. Kerrottiin, että tällaista "ei koskaan ennen ole tapahtunut".
No, kyllä täältä lukiessa löytyy vastaavia tapauksia....
Mutta nyt kuitenkin toimii.
-Jan
No, kyllä täältä lukiessa löytyy vastaavia tapauksia....
Mutta nyt kuitenkin toimii.
-Jan
Samoin kävi minulle - tilasin viime viikolla kanavapaketin ja kortin. Myyjä kertoi kortin tulevan parin päivän sisällä postitse. Soitin tällä viikolla Soneraan kysyäkseni, missä kortti viipyy? Kuinka ollakaan, mitään tilausta ei löytynyt heidän tiedostoistaan. Tein tilauksen uudelleen, toivottavasti kortti nyt tulee........
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.