Skip to main content
Taloyhtiömme muutti paikalliselta kaapeliyhtiöltä Soneralle ja muutos tapahtui tänään.
2-3 viikkoa sitten tein tilauksen puhelimitse kaapelikortista ja samaisista kanavaista kuin oli aiemminkin .

Tänään kytkivät kaapelin, mutta korttia ei missään??!

-Jan
Suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme jättämällä esimerkiksi palvelupyynnön jotta voimme tarkistaa tilauksesi tilanteen.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Kortti tuli tänään postissa, mutta vaati eilen soiton myyntipalveluun. Kerrottiin, että tällaista "ei koskaan ennen ole tapahtunut".
No, kyllä täältä lukiessa löytyy vastaavia tapauksia....

Mutta nyt kuitenkin toimii.

-Jan
Samoin kävi minulle - tilasin viime viikolla kanavapaketin ja kortin. Myyjä kertoi kortin tulevan parin päivän sisällä postitse. Soitin tällä viikolla Soneraan kysyäkseni, missä kortti viipyy? Kuinka ollakaan, mitään tilausta ei löytynyt heidän tiedostoistaan. Tein tilauksen uudelleen, toivottavasti kortti nyt tulee........

Vastaa