kanavat vilahtavat kun vaihtaa kanavaa muuten kuva mustana alapalkissa tiato rivi ylhäällä sonera tv.kanavia puuttuu vaikka kaikki on valittu
Sivu 1 / 1
Kerrotko ensin lisätietoa, onko käytössäsi Sonera Koti TV -palvelu vai ilmenikö ongelma kaapeli-TV -liittymässämme?
Jos käytössäsi on Koti TV -palvelu ja mikään kanava ei näy palvelun kautta, koita ensin Koti TV -digiboksin sammuttamista hetkeksi aikaa irrottamalla laitteesta virtajohto.
Voit myös liittää asiakasnumerosi tämän keskustelupalstan nimimerkkisi tietoihin (kohdasta Omat Asetukset ja Profiili). Tämän jälkeen voimme pystyä antamaan sinulle asiaan tarkempia neuvoja. Löydät oikean asiakasnumerotiedon parhaiten laajakaistaliittymäsi laskulta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos käytössäsi on Koti TV -palvelu ja mikään kanava ei näy palvelun kautta, koita ensin Koti TV -digiboksin sammuttamista hetkeksi aikaa irrottamalla laitteesta virtajohto.
Voit myös liittää asiakasnumerosi tämän keskustelupalstan nimimerkkisi tietoihin (kohdasta Omat Asetukset ja Profiili). Tämän jälkeen voimme pystyä antamaan sinulle asiaan tarkempia neuvoja. Löydät oikean asiakasnumerotiedon parhaiten laajakaistaliittymäsi laskulta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Meillä kanava näkyy muutaman sekunnin, korkeintaan puoli minuuttia. Sitten kuva pysähtyy ja siirtyy Sonera-Tv:n valikkoon. Kokeilin virtapiuhan irroitusta, mutta ei apua. Nettiyhteys toimii normisti. Missä vika??
kanavat vilahtavat sitten menee mustaksi kuva,hetken päästä tulee tietopalkki kanavasta alareunaan ylhäällä sonera tv teksti. mikään virrankatkaisu ei auta paitsi välillä tulee koodi 602 .Mielestäni kanavia ei löydy kaikkia mitä sivuilla on saatavana.
Kanava näkyy muutaman sekunnin, korkeintaan puoli minuuttia. Sitten kuva pysähtyy ja siirtyy Sonera-Tv:n valikkoon. Kokeilin virtapiuhan irroitusta, mutta ei apua. Nettiyhteys toimii normisti. Missä vika??
mcj: Nyt liittymääsi tarkastellessa ADSL-modeemisi on muodostanut yhteyden keskuksellemme hyvällä nopeudella ja kerroitkin, että itse nettiyhteys on toiminut normaalisti. Näyttää todennäköiseltä, että ongelma ei ole ainakaan itse ADSL -yhteyteen liittyvää.
Alla on muutama neuvo joilla ongelmaa voi rajata tarkemmin:
1. Varmista, että olet kytkenyt Koti TV -digiboksin verkkokaapelilla suoraan ADSL-modeemiisi, niin että välissä ei ole muita verkkolaitteita.
2. Koita ilmeneekö ongelmaa, jos irrotat tietokoneesi ADSL-modeemilaitteesta niin, että vain Koti TV:n digiboksi on kytketty modeemiin. Tällä toimenpiteellä voi testata vaikuttaako tietokoneen verkkoliikenne jollain tavoin häiritsevästi Koti TV -palvelun toimintaan. Tämä on kuitenkin hyvin epätodennäköinen ongelman aiheuttaja, mutta asia on helppo testata.
3. Jos sinun on mahdollista testata yhteyttä toisella ADSL2+ -modeemilla, esimerkiksi joltain tuttavalta hetkeksi lainaan saadulla laitteella, tätä kannattaa koittaa. Toimenpiteellä voi selvittää onko ongelma ADSL-modeemiisi liittyvää.
Jos ongelma ei selviä yllä olevilla neuvoilla, asiasta kannattaa olla seuraavaksi yhteydessä vikapalveluumme, jotta Koti TV:n toiminta pystytään tarkistamaan palveluidemme ja toimittamamme digiboksin osalta. Vikapalveluumme voi olla yhteydessä puhelimitse tai Omien Sivujen lomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Alla on muutama neuvo joilla ongelmaa voi rajata tarkemmin:
1. Varmista, että olet kytkenyt Koti TV -digiboksin verkkokaapelilla suoraan ADSL-modeemiisi, niin että välissä ei ole muita verkkolaitteita.
2. Koita ilmeneekö ongelmaa, jos irrotat tietokoneesi ADSL-modeemilaitteesta niin, että vain Koti TV:n digiboksi on kytketty modeemiin. Tällä toimenpiteellä voi testata vaikuttaako tietokoneen verkkoliikenne jollain tavoin häiritsevästi Koti TV -palvelun toimintaan. Tämä on kuitenkin hyvin epätodennäköinen ongelman aiheuttaja, mutta asia on helppo testata.
3. Jos sinun on mahdollista testata yhteyttä toisella ADSL2+ -modeemilla, esimerkiksi joltain tuttavalta hetkeksi lainaan saadulla laitteella, tätä kannattaa koittaa. Toimenpiteellä voi selvittää onko ongelma ADSL-modeemiisi liittyvää.
Jos ongelma ei selviä yllä olevilla neuvoilla, asiasta kannattaa olla seuraavaksi yhteydessä vikapalveluumme, jotta Koti TV:n toiminta pystytään tarkistamaan palveluidemme ja toimittamamme digiboksin osalta. Vikapalveluumme voi olla yhteydessä puhelimitse tai Omien Sivujen lomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
luppe: Voit testata ongelmaan samoja neuvoja joita ohjeistin äsken mcj -nimimerkille.
Käytössäsi olevaan Koti TV -palveluun on liitetty tällä hetkellä URHOtv Total, Disney ja MTV3 -kanavapaketit. Lisäksi sinulla pitäisi näkyä Koti TV -palvelussasi tällä hetkellä: TV7, BBC World News, TV5 Monde ja Deutsche Welle -kanavat.
Jos jokin yllä mainituista kanavista tai kanavapaketeista ei näy lainkaan, sinun kannattaa ilmoittaa ongelmasta vikapalveluumme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Käytössäsi olevaan Koti TV -palveluun on liitetty tällä hetkellä URHOtv Total, Disney ja MTV3 -kanavapaketit. Lisäksi sinulla pitäisi näkyä Koti TV -palvelussasi tällä hetkellä: TV7, BBC World News, TV5 Monde ja Deutsche Welle -kanavat.
Jos jokin yllä mainituista kanavista tai kanavapaketeista ei näy lainkaan, sinun kannattaa ilmoittaa ongelmasta vikapalveluumme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.