Hei,
Viitaten tuohon toiseen ketjuun, jossa tiedusteltiin MTV3 ja YLE HD-kanavien tarkkuudesta, niin ollaanko teidän käyttämää 6 - 8,5 Mbit/s bitratea mahdollisesti nostamassa tulevaisuudessa? Hankimme juuri Koti-TV palvelun ja HD-kanavien odotettua huonompi lähetyslaatu on ollut pettymys. Kilpailevan yhtiön viihdepalvelussa pystytään ihan samoja HD-kanavia lähettämään 10-13 Mbit/s bitratella, kun käytössä on vastaava ADSL2 24/1Mbit/s yhteys. Tuollaisen eron kun erottaa jo helposti ja olisi mukava katsoa HD-kanavia ilman ylimääräistä pakkausta.
Toinen kysymys koskee lisäkanavia, eli voisiko valinnanvaraa Koti-TV:ssä lisätä tulevaisuudessa? Kaapeli-TV:n puolella kun on enemmän kanavia josta valita, itse tilaisin mielelläni esim. VIVA-musiikkikanavan.
Mukavaa kevään jatkoa.
Kanavavalikoimaan ja HD-kuvanlaatuun tulossa parannuksia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.