Kun on tilannut koti-tv palveluun lisäkanavia, kuinka kauan kestää, kun ne kytketään päälle? Tuleeko siitä jokin viesti puhelimeen, kun ne on kytketty? Tilauspalvelussa asiakaspalvelija sanoi, että kytkee ne päälle, mutta ei maininnut kauanko siinä menee.
Sivu 1 / 1
Koti TV - liittymäsi kanavapakettien tilaus on ei ole edennyt järjestelmäongelman vuoksi. Asia on laitettu selvitykseen, joten toivottavasti saat kanavapaketit näkyviin mahdollisimman pian.
Maksukanavien aktivoinnista ei tule erikseen viestiä, joten on vain testattava ajoittain joko uudet kanavat näkyvät.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Maksukanavien aktivoinnista ei tule erikseen viestiä, joten on vain testattava ajoittain joko uudet kanavat näkyvät.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
lauantaina tein muutoksia,vieläkin lukee tilauksen käsittely on kesken.
janet89: Tilauksesi näyttää tulleen perille, mutta jostain syystä tilaus on tosiaan vielä kesken. Näyttäisi siltä, että kanavapaketin automaattinen aktivointi ei ole tilauksen yhteydessä onnistunut.
Suosittelen ottamaan pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluun joko jättämällä palvelupyyntö tai soittamalla asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm) jotta saat tilaamasi palvelun käyttöösi.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Suosittelen ottamaan pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluun joko jättämällä palvelupyyntö tai soittamalla asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm) jotta saat tilaamasi palvelun käyttöösi.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Soitin viime torstaina 29.7. asiakaspalveluun ja tilasin Surf kanavapaketin, asiakaspalvelija kertoi, että paketin kytkeminen saattaisi kestää jopa tämän viikon alkuviikkoon, mutta onkohan minunkin tilaukseni jotenkin virheessä ?
Omilla sivuilla on viesti tilauksesi käsittely on kesken...
Omilla sivuilla on viesti tilauksesi käsittely on kesken...
mikaknurmi: Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
Vaihtoehtoisesti voit jättää meille palvelupyynnön asiaan liittyen.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vaihtoehtoisesti voit jättää meille palvelupyynnön asiaan liittyen.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Moi,
Kanavat alkoivat näkyä eilen illalla, vielä kun pääsisi tuosta 5 min välein tapahtuvasta digiboxin uudelleenkäynnistymisestä eroon...
Hieman häiritsee katselunautintoa.
Kanavat alkoivat näkyä eilen illalla, vielä kun pääsisi tuosta 5 min välein tapahtuvasta digiboxin uudelleenkäynnistymisestä eroon...
Hieman häiritsee katselunautintoa.
mikaknurmi: Osaa Koti TV - liittymistä on kiusannut jo useita päiviä kestänyt toistuva vika, jossa kuva katkoo ja Motorola-digiboxi voi buuttailla itseään. Vika on tiedossa ja toivottavasti se saadaan korjattua mahdollisimman pian.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.