Skip to main content

Kanavien viive?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Onko totta, että KotiTV:n kanavissa on ainakin noin minuutin viive normaali tv-lähetyksiin? Aika ikävää ellen sanoisi...

5 kommenttia

  • Uusi jäsen
  • November 10, 2010
Ei ainakaan meillä ole mitään viivettä.

Olemme muutoin antenniverkossa.

  • Faxaaja
  • November 10, 2010
Meillä noin parin sekunnin viive kaapelilähetykseen nähden.

  • November 10, 2010
Itsellä tosiaankin KotiTV tulee noin minuutin jäljessä kaapelilähetystä. Mistähän voisi johtua? Tietokoneella ei ole liikennettä, KotiTV bootattu ja kirjauduttu uudestaan sisään.

  • November 12, 2010
Koti TV:ssä siirtotie on toinen kuin kaapelissa tai antenniverkossa. Siitä johtuu viive.

  • November 14, 2010
Täällä on 1-2 sekunnin viive verrattuna antenniin