Vastasimpa teidän puhelinmyyjälle, tässä 1kk sitten, ja hän ilmoitti, että sopimuskauteni on päättymässä ja nyt voitaisiin sopia uusi sopimus. Vanha sopimukseni on laajakaistaliittymästä 24/1mb 47,70e/kk. Myyjä ehdotti sellaista sopparia, että kun syyskuussa tarjoussopimukseni päättyy ja netti maksaa siitä eteenpäin 54e/kk, niin sopimalla 3(?) vuoden sopimuksen 49e/kk saisin lenovo perusläppärin. Lyhyellä matikalla laskin, että tuohan on hyvä kauppa, että laita tulemaan vaan. No kaupasta oli sitten tullu s-postiin tilausvahvistus+sopimusehdot ym, minkä vasta vkl aikana huomasin. Ja toki laskukin läppäristä 19,90ekk 1/36 erästä tipahti viime viikolla postiluukkuun. Eli minkä ihmeen takia, minulle ei puhelimessa tehty selväksi, että tulen maksamaan tästä ~500e läppäristä sen yli 800e. Vaan hehkutettiin kuinka halvalla pääsee. Oisihan se pitänyt toki itse jo tajuta siinä vaiheessa, että on liian hyvä ollakseen totta.
Sivu 1 / 1
Kyseisessä tarjouksessa laajakaistaliittymä maksiminopeudella ja PC tai PlayStation3 maksavat yhteensä 49,90 euroa/kk. Laajakaistaliittymän hinta on 30 euroa/kk ja sopimus 24 kuukauden määräaikainen. Valitun laiteen hinta on 19,90 euroa/kk ja sopimuskausi 36 kuukautta.
Tässä tarjouskampanjassa ostamalla PC tai PS3 saa laajakaistan maksiminopeuden alennuksella kahden vuoden ajaksi eli säästö tulee sitä kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tässä tarjouskampanjassa ostamalla PC tai PS3 saa laajakaistan maksiminopeuden alennuksella kahden vuoden ajaksi eli säästö tulee sitä kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos, selvennyksestä!
Eli voiko nämä laskut nyt saada yhteen, s-laskuna? Jotta ei tarvitse erikseen maksella. Helpottaisi huomattavasti jos saisi kerralla maksaa viivakoodilla.
Ja mikä laajakaistan hinta on tämän määräaikaisen sopimuksen jälkeen?
Eli voiko nämä laskut nyt saada yhteen, s-laskuna? Jotta ei tarvitse erikseen maksella. Helpottaisi huomattavasti jos saisi kerralla maksaa viivakoodilla.
Ja mikä laajakaistan hinta on tämän määräaikaisen sopimuksen jälkeen?
Uuden PC:n ja Sonera laajakaistan laskuja ei saa yhdistettyä, koska laitteet ja liittymät laskutetaan eri paikoista. Maksut siis maksetaan eri laskuttajalle. Laajakaistan laskuun on mahdollista saada paperilaskun lisäksi sähköpostilasku ja e-lasku. Lisää sähköisestä laskutuksesta täällä.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa mikä on liittymäsi kuukausimaksu ilman määräaikaisen sopimuksen tarjousta. Asiakasnumero löytyy liittymän laskusta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa mikä on liittymäsi kuukausimaksu ilman määräaikaisen sopimuksen tarjousta. Asiakasnumero löytyy liittymän laskusta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asia kunnossa, mutta olen hieman vielä ymmälläni, kun tänään s-postiin tuli laajakaistan lasku, ja se oli 35,90/kk miksikäs se näin?
Sehän tekee 55,80e/kk eikä tuota mainitsemaasi 49,90e?
Sehän tekee 55,80e/kk eikä tuota mainitsemaasi 49,90e?
Laskua näkemättä veikkaan että siinä on osa kuukautta vanhalla ja osa uudella hinnalla. Asiakasnumeron avulla tuokin selviäisi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Laskua näkemättä veikkaan että siinä on osa kuukautta vanhalla ja osa uudella hinnalla. Asiakasnumeron avulla tuokin selviäisi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Olen kyllä liittänyt sen profiiliin.. mutta jooh. se voi olla.
Tomppa89: Omiin tietoihin liittämäsi asiakasnumero ei vaikuta oikean pituiselta enkä löytänyt sen avulla tietoja asiakasrekisteristämme. Voit tarkistaa asiakasnumeron parhainten laajakaista laskultasi. Jos sinulla on vielä kysyttävää asiasta, voit liittää asiakasnumeron keskustelupalstan tietoihin.
Voit tarkistaa myös laajakaistalaskun erittelystä miltä ajanjaksolta kyseisellä laskulla on veloitettu. Laskun erittely on mukana sähköpostilaskuviestissä pdf-liitetiedostona (asiakasnumero näkyy samassa pdf -tiedostossa).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Voit tarkistaa myös laajakaistalaskun erittelystä miltä ajanjaksolta kyseisellä laskulla on veloitettu. Laskun erittely on mukana sähköpostilaskuviestissä pdf-liitetiedostona (asiakasnumero näkyy samassa pdf -tiedostossa).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Nyt pitäisi olla oikein.
Tomppa89: Tarjous on kohdallasi alkanut kesken kuukauden, tämän vuoksi laskusi loppusumma on poikkeava. Voit tarkistaa veloitusten aikavälin laskun erittelyosiosta. Seuraava lasku on ensimmäinen, jossa kuukausimaksut veloitetaan koko kuukaudelta uuden etuhinnan mukaisesti.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.