Kannatteva tarjous
Vastasimpa teidän puhelinmyyjälle, tässä 1kk sitten, ja hän ilmoitti, että sopimuskauteni on päättymässä ja nyt voitaisiin sopia uusi sopimus. Vanha sopimukseni on laajakaistaliittymästä 24/1mb 47,70e/kk. Myyjä ehdotti sellaista sopparia, että kun syyskuussa tarjoussopimukseni päättyy ja netti maksaa siitä eteenpäin 54e/kk, niin sopimalla 3(?) vuoden sopimuksen 49e/kk saisin lenovo perusläppärin. Lyhyellä matikalla laskin, että tuohan on hyvä kauppa, että laita tulemaan vaan. No kaupasta oli sitten tullu s-postiin tilausvahvistus+sopimusehdot ym, minkä vasta vkl aikana huomasin. Ja toki laskukin läppäristä 19,90ekk 1/36 erästä tipahti viime viikolla postiluukkuun. Eli minkä ihmeen takia, minulle ei puhelimessa tehty selväksi, että tulen maksamaan tästä ~500e läppäristä sen yli 800e. Vaan hehkutettiin kuinka halvalla pääsee. Oisihan se pitänyt toki itse jo tajuta siinä vaiheessa, että on liian hyvä ollakseen totta.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.