Terve, jos asennan uudelleen WIN, joka on Soneralta toimittettu kaikkine ohjelmineen avaimet käteen, mistä löydän uudelleen sitä ohjelmaa, jolla se SIM kortti ottaa yhteyttä nettiin? Palautuslevyjä ei sitten tietenkään ole tehty, kone on tässä vaiheessa jo niin sekaisin ettei taida olla edes viisasta yrittää. Voisko palauttaa joltain piiloosiolta tehdaskuntoon? Miten siinä tapauksessa pääsen osioon käsiksi?
Kiitllisena vastausta odotellen.
// Peetra.
Kannettavan WIN7 uudelleenasennus, sisäänrakennetuu SIM
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.