Huomasin nyt viimeisestä laskusta että mikä siinä on sellainen palvelutilaus 61,52. Mielestäni en ole tilannut mitään palveluita. Mikä sen laskun on tosiaan nostanut? Minulla ei noin suurta laskua voi normaali soitoista tulla. Onko joku vääeinkäsitys ?
18.01 2010 Talvisin terveisin Johanna Nikulainen
Kauhean suuri lasku !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.