Skip to main content

Kaukosäädin ei toimi?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Elikkäs tapahtui sellainen kommervenkki, että kaukosäädin on hajonnut, joten digiboksia on mahdoton saada päälle. Mistä ihmeestä on mahdollista saada mahdollisimman pian nopeasti uusi kaukosäädin (tiistaina taas jääkiekkoa)?





Onko mahdollista, että lähimmässä Sonera liikkeessä on myytävänä kaukosäätimiä, jonka pystyy asentamaan kyseiseen laitteeseen. Jos ja kun saadaan uusi kaukosäädin, niin miten sen asennus tapahtuu?



Kiitän neuvoista ja mahdollisesta nopeasta vastauksesta!

3 kommenttia

  • January 29, 2012
Itse hankin Logitech Harmony 300 kaukosäätimen, maksoi noin 30€. Mukavampi käyttää kuin digiboksin oma.

  • January 30, 2012
Hei Joni Rasi,
Onko kyseessä KotiTV:n kaukosäädin? Jos on, niin ota yhteyttä meille päin, Teknisen Asiakaspalvelun numero on 0206 90101, sitä kautta saadaan vaihdettua rikki mennyt kapula uuteen.
Jos taas on kyse jostain muusta boxista, kannattaa kokeilla tuota Juksin vinkkiä.

  • January 30, 2012
Mia kirjoitti:
Hei Joni Rasi,
Onko kyseessä KotiTV:n kaukosäädin? Jos on, niin ota yhteyttä meille päin, Teknisen Asiakaspalvelun numero on 0206 90101, sitä kautta saadaan vaihdettua rikki mennyt kapula uuteen.
Jos taas on kyse jostain muusta boxista, kannattaa kokeilla tuota Juksin vinkkiä.



Kyllä kyseessä on Kotitv:n kaukosäädin! Kiitän pikaisista vastauksista teitä molempia! :)