Skip to main content

Kaukosäädin rikki

  • December 11, 2014
  • 17 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei vaan!
Mitä tehdä kun Vip 1003 digiboxin kaukosäätimen patterinkannake on antanut periksi ja ponkaissut kaukosäätimen sisälle??
Kuinka ja mistä voi saada uuden?

17 kommenttia

  • August 12, 2013
Hei Idaliina

Lähetin asiakasnumerosi perusteella sinulle uuden kaukosäätimen :)

  • August 12, 2013
Terve,

Ja täysin sama ongelma täällä. Eli tuo jousi on myös lähtenyt tuolta sisältä irti. Melko heppoista tekoa tuo säädin... Uutta säädintä siis kaipaillaan.

  • August 14, 2013
Eli siis onnistuuko tätä kautta saada myös meille tuo uusi säädin vai miten toimitaan?

  • August 15, 2013
Meillä meni kaukosäädin hieman huonoo kuntoo kun koira rupesi ominpäin katsoo teeveetä tosin siinä onnistumatta. Nyt sitten kuuluu kysymys kuinka saada uusi kauko tilalle?

  • August 15, 2013
Anteeksi, mutta minkä tiedon tarvitsette jotta voitte lähettää mulle uuden kaken? Boxi on siis juuri tuo VIP 1003..

  • August 15, 2013
Täällä myös kauko-ohjaimen suhteen samaa ongelmaa (Vip 1003 digiboxin kaukosäätimen patterinkannake on antanut periksi), saisiko uutta tilalle?

  • August 16, 2013
Hei ville_1

Lisäätkö liittymänumerosi asiakasnumeron kenttään ilman väliviivaa (-) esim 333123456. Myös asiakasnumerosi käy hyvin. Voit laittaa viestiä meille myös facebookin kautta.

lasse-1 Sinulle olemme lähettäneet nyt uuden säätimen! Tulisi saapua n. 1vk kuluessa lähimpään postiin. Saat txt-viestillä ilmoituksen kun paketti noudettavissa.

PS. Jos teillä on käytössä joko iPhone tai Android älypuhelin, voitte käyttää sitä tavallisen kaukosäätimen tapaan meidän ilmaisella kake-sovelluksella!

  • Uusi jäsen
  • August 16, 2013
Johon vois joskus päivittää vaikka uudet kanava logot. Kröhöm....

  • August 17, 2013
Asiakasnumero lisätty.

  • August 19, 2013
Hei Ville_1,

Yritit ilmeisesti lisäillä liittymänumeroa asiakasnumerokenttään. Lisäisitkö sen uudelleen ilman "-" merkkiä. Muoto olisi tuolloin siis 333123456.

Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • August 25, 2013
Kaukosäätimeni patterikotelo meni rikki - saisinko uuden kaukosäätimen?

  • August 28, 2013
Hei Heiminna,

Laitoin sinulle uuden kaukosäätimen tulemaan.

  • August 29, 2013
Hah, näyttää viestimäärästä päätellen olevan kysessä tämän Motorola VIP1003 -iptv-boxin tyyppivika... :)

Niin myös täällä, eli toinen patterijousi rikkonut kiinntyksensä, halkaissut kaukosäätimen takaseinän ja jousi itse painunut säätimen sisään.

  • August 30, 2013
Hei,

sama homma täällä eli digiboksimme kaukosäädin meni rikki. Kyseessä on Motorola VIP 1003 digiboksi. Voisimmeko saada uuden kaukosäätimen?

Terveisin,
Vesa

  • Uusi jäsen
  • August 31, 2013
Vikapalveluun kannattaa ottaa suoraan yhteys niin saa uuden kaken. Tänne kirjoittaminen ei edistä asiaa muyren kuin saamalla vastauksen ota yhteyttä vikapalveluun.

  • September 2, 2013
Hei Mkhaaramo,

Lähetimme sinulle uuden kaukosäätimen. Uusi kaukosäädin tulee sinulle Postin lähimpään toimipisteeseen noin 2-3 arkipäivän sisällä.

  • September 2, 2013
Hei Vekorhon,

Lisäätkö asiakasnumero kenttään laajakaistaliittymäsi asiakasnumeron niin lähetetään sinullekkin uutta kaukosäädintä. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vaihtoehtoisesti voit myös olla vikapalveluumme yhteydessä, niin sitäkin kautta saat uuden kaukosäätimen tilattua.