Skip to main content

kaukosäädin rikki

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Typerä kaukosäädin rikkoutuu pienimmästäkin kolauksesta ja on nähtävästi todella vaikeaa ja aikaavievää saada uusi tilattua! Miksi tämä on tehty näin vaikeaksi? Kauanko uuden kaukosäätimen saamisessa kestää ja millaisilla sanankäänteillä se tilaus on tehtävä jotta asiakaspalvelija ymmärtää lähettää uuden?

3 kommenttia

  • September 10, 2014
Moi pipimi! Voidaan hoitaa tilaus vaikka tätä kautta. Lisäätkö vielä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin hoidetaan homma kuntoon. Asiakasnumero sisältää kymmenen numeroa, eikä se näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

  • September 10, 2014
Asiakasnumero on lisätty profiiliin.

  • September 10, 2014
Kiitos. Tilasin sinulle uuden kaukosäätimen takuuvaihtona. Toivottavasti se on perillä ennen viikonloppua. Tällä välin kannattaa tutustua Sonera Kake -sovellukseen.