Typerä kaukosäädin rikkoutuu pienimmästäkin kolauksesta ja on nähtävästi todella vaikeaa ja aikaavievää saada uusi tilattua! Miksi tämä on tehty näin vaikeaksi? Kauanko uuden kaukosäätimen saamisessa kestää ja millaisilla sanankäänteillä se tilaus on tehtävä jotta asiakaspalvelija ymmärtää lähettää uuden?
Sivu 1 / 1
Moi pipimi! Voidaan hoitaa tilaus vaikka tätä kautta. Lisäätkö vielä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin hoidetaan homma kuntoon. Asiakasnumero sisältää kymmenen numeroa, eikä se näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Asiakasnumero on lisätty profiiliin.
Kiitos. Tilasin sinulle uuden kaukosäätimen takuuvaihtona. Toivottavasti se on perillä ennen viikonloppua. Tällä välin kannattaa tutustua Sonera Kake -sovellukseen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.