Skip to main content
jo toinen kake menossa...laitatteko uuden...hopeisilla näppäimillä. kiitos,.
Hei katisusanna,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin laitetaan uusi säädin tulemaan!
asiakasnumero laitettu
Uutta kaukosäädintä odotellessa, on aikaa täällä keskustelupalstalla notkumiseen 🙂. Ihan uteliaisuuttani kysyn, miksi joitakuita asiakkaita pyydetään lähettämään rikkinäinen kaukosäädin sinne Soneraan ja toisissa tapauksissa asiasta ei edes mainita. Tällainen asia on vaan "pistänyt silmään."
Olen saanut tähän kysymykseen vastauksen toisaalla ja ihan järkevänkin selllaisen. Oliskohan tämän naisen kyselyikä jo ohi?!
Se on moro.
Hei katisusanna ja marinamiina,

Uusi kaukosäädin laitettu matkaan.

Jos uuden kaukosäätimen mukana tulee palautuskuori, niin laitathan vanhan kaukosäätimen sen kanssa tulemaan takaisin. Laadunvalvontaa varten haluttaisiin näitä rikkinäisiä takaisin nyt toistaiseksi, niin toivottavasti saadaan näin laatua paranneltua.

En ole ihan varma että onko teille tulevissa kaukosäätimissä tuo kuori jo mukana, mutta jos on niin silloin vain vanha kaukosäädin kuoreen ja kuori postilaatikkoon.

Vastaa