Terppa,
nyt alko vituttaa tää Soneran paketti. 2 päivää toimi ihan hyvin, kolmantena ei enää toiminu kaukosäädin. Boksin bootin jälkeen toimi noin 10 min. Sittenhän tein jo boksin resetoinnin(joo, poistin firmiksen). Kake toimi vittu TUNNIN.
Kaukosäädin v*ttuilee
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.