Skip to main content

Kaukosäädin v*ttuilee

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Terppa,

nyt alko vituttaa tää Soneran paketti. 2 päivää toimi ihan hyvin, kolmantena ei enää toiminu kaukosäädin. Boksin bootin jälkeen toimi noin 10 min. Sittenhän tein jo boksin resetoinnin(joo, poistin firmiksen). Kake toimi vittu TUNNIN.

3 kommenttia

  • January 6, 2012
Vittu mitä touhuu saatana, maksaa nyt sit hommasta mikä ei toimi.

  • January 6, 2012
ooootkos osannu vaihtaa "akut" täh

  • January 9, 2012
Hei JaniTh,
Kuulostaa siltä, että kaukosäätimen vaihto taitaa olla tarpeen. Olethan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme p. 0206 90101 (ma-pe 8-20. la 9-16:30) tai jätä palvelupyyntö, niin olemme sinuun yhteydessä.