Skip to main content

kaukosäätimellä kirjoittaminen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 52 katselukertaa

yritän kirjautua koti tv:hen saan käyttäjä tunnuksen pistettyä kaukosäätimellä koska siinä on vin numeroita mutta salasanassa suurin osa on kirjaimia enkä saa kirjoitettua siis salasanaa kaukosäätimellä. mikä avuksi? siis tuollahan pitäs pystyä ohjeiden mukaan kirjoittamaan niinkuin kännykällä mut mulla tulee vain numeroita ja olen yrittänyt jos jonkinlaista mut ei vaan ala kirjaimia tulemaan. prkl.

1 kommentti

  • March 30, 2011
salasanassa EI ole kirjaimia, ainoastaan numeroita.

Salasana on toimitettu ainakin minulle tekstiviestillä puhelimeen. Samassa viestissä oli myös pin1 ja pin2 -koodit.