Skip to main content

Kaukosäätimessä vikaa?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

sellainen ongelma, että kun yritän asennus vaiheessa syöttää käyttäjätunnusta ja salasanaa, niin en saa kirjoitettua muuta kuin numeroita

1 kommentti

  • September 23, 2011
Kaukosäätimen numeronäppäimissä on mukana kirjaimet. Kirjoittaminen onnistuu painamalla näppäintä useamman kerran halutessasi käyttää näppäimen alla toisena, kolmantena tai neljäntenä olevaa kirjainta. KotiTV:n käyttöohjeessa on kerrottu kaukosäätimen toiminnasta tarkemmin.