Skip to main content
Olen muuttamassa ja tein asiaan kuuluvan osotteen muutoksen, hyvissä ajoin. Silloin ei ollut viellä minkään laista kampanjaa käynnissä mutta nyt tuli selanen että u:syuow1lm]UUSILLE LIITTYMILLE 18KK SOPIMUKSEN OTTANEILLE KK MAKSU NOIN 30€.[/u:syuow1lm]Soitin asiakas palveluun ja kysyin että onnistuisiko minun ottaa liittymääni tuo 18 kk sopimus ja saisin sen kuukausi maksun halvemmalla. Eihän se onnistu kun en ole uusi asiakas. Tarjottiin 18kk sopimuksesta 40€ lahjakorttia. Mitättömiä rahoja sitoutumisesta.

Nyt piruuttaa niin paljon että taidan vaihtaa toimittajaa ihan vaan sen vuoki että voin.
Jos olisin järkevä niin sanosin tämän liittymän irti ja emäntä ottaisi omiin nimiin saman ja saisimme sen halvemman kuukausi hinnan.
Eli kaikille tulee työtä ja puuha mutta asia ei muuttuisi miksikään.

Toivottavasti siellä toimittajan päässä joku lukee tämän ja ottaa järjen käteen ja toimii. Jos näin tapahtuu niin minuun saa ottaa yhteyttä.

Olisin kirjottanut tämän tuonne asiakaspalvelun kautta mutta en muista salasanaa enkä tunnuksia. Sen selvittäminen olisi maksanut niin enpä taida jaksaa nähdä vaivaa.
Yleisesti ottaen uusille liittymille tarkoitetut kampanjaedut koskevat vain uusia liittymiä. Uusille liittymille kohdistetut tarjoukset eivät koske myöskään tarjousaikana irtisanottuja ja samalle henkilölle tai samaan talouteen uudelleen tilattuja liittymiä.

Tarkemmat tiedot mahdollisista liittymäkohtaisista tarjouksista saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, kuten viestissäsi kerrot jo tehneesi.

Tiedot liittymäsi käyttäjätunnuksestasi ja salasanasta saat tarvittaessa Soneran asiakaspalvelusta, puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa